White Haven Napisano 30 Marzec 2012 Zgłoszenie Share Napisano 30 Marzec 2012 I teraz już wiesz czemu większość ludzi sobie odpuszcza... Nie żebym zachęcał do rezygnacji, ale w naszym systemie trzeba mieć czas, chęci i dużo samozaparcia żeby doprowadzić sprawę do końca i walczyć o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remy Napisano 30 Marzec 2012 Zgłoszenie Share Napisano 30 Marzec 2012 Jeżeli sprzedający ma opinię rzeczoznawcy to warto uzyskać swoją. Poniżej masz listę dla np. Lublina: http://www.ihlublin.pl/rzeczoznawcy.html Poniżej dla Gdańska: http://ihgd.home.pl/lista_rzeczoznawcow.html Tu o sądzie konsumenckim: http://ihgd.home.pl/regulamin_spsk.html Jeżeli kupujesz produkt za 1tys. zł to masz proporcjonalne wymagania. Takiej sprawy bym nie odpuścił. Kupuję buty za granicą ponieważ wiem że się nie "wypną" jak coś się z nimi stanie. Koszt przesyłki może wydawać się duży, ale z problemami jakie pojawiają się w Polskim sklepie jest nieproporcjonalnie mniejszy. Jeżeli mowa o Rzecznikach Konsumentów, to zależy z kim rozmawiałeś... Z kompetencjami bywa różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
+Immune+ Napisano 14 Czerwiec 2012 Zgłoszenie Share Napisano 14 Czerwiec 2012 Czy zakupiony but miał opisywaną przez Ciebie od początku, tzn. już w chwili wyjęcia go z pudełka czy też pojawiła się ona dopiero po tych 8 h użytkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.