Bacio Napisano 31 Sierpień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 31 Sierpień 2020 W ramach lekcji z obsługi klienta dla wielu lokalnych sprzedawców... Kupiliśmy ponad rok temu (14 miesięcy) dla pięciolatka buty sportowe w Zalando Lounge. Dziś zakładając urwał mu się rzep. Rok minął, uszkodzenie mechaniczne, ale zapytajmy Zalando co o tym sądzi. Wysłaliśmy maila ze zdjęciem uszkodzenia i po krótkim czasie przychodzi odpowiedź: -------------------------------- Uprzejmie informujemy, że po konsultacji z dostawcą Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Ze względu na nasz model sprzedaży wymiana niestety nie jest możliwa, możemy jednak zaproponować Ci następujące rozwiązania: Zleciliśmy zwrot w wysokości 20% wartości produktu, suma ta wpłynie na twoje konto w ciągu najbliższych kilku dni. Możesz zachować artykuł z tym rabatem. Oferujemy także możliwość odstąpienia od umowy. W tym celu skorzystaj w ciągu 31 dni z dokumentów zwrotu dołączonych do tej wiadomości. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zaksięgujemy pozostałą część wartości reklamowanego artykułu. Jeśli zwrócisz całe zamówienie, otrzymasz również zwrot kosztów przesyłki. Przesyłkę możesz nadać w ciągu 31 dni w dowolnej placówce DHL (https://parcelshop.dhl.pl/mapa?type=lm) lub ustalić terminu odbioru przesyłki z domu: https://dhl24.com.pl/zwroty/ W razie dalszych pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. -------------------------------- Co ciekawe - żadnego odsyłania do rzeczoznawcy, żadnego sugerowania, że buty zepsute, bo ktoś w nich chodził, a nawet - odpowiedź po chwili, a nie w "ustawowym czasie 14 dni". 1 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciasteczkowy Napisano 31 Sierpień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 31 Sierpień 2020 Oj, tak, obsługa klienta w Zalando jest na najwyższym poziomie. Jest tak dobre że aż boję się ich chwalić za to, lękając się że ludzie zaczną tego nadużywać. A może to po prostu świadczy to tym, do jak niskich standardów obsługi przywykliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KIERMAN Napisano 2 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Wrzesień 2020 Zalando L nigdy nie robiło mi żadnych problemów, wręcz przeciwnie - wszystkie zwroty przyjmowane, wszystkie reklamacje uwzględnianie, kasa na koncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kewin Napisano 2 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Wrzesień 2020 Ich jedynym minusem jest to, że nie zawsze mogą zrealizować zamówienie. Nie mają towaru który sprzedają, a dostawcy nie zawsze im dostarczają zakupione rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nets Napisano 2 Wrzesień 2020 Zgłoszenie Share Napisano 2 Wrzesień 2020 Od kilku osób z różnych firm słyszałem że reklamacje w wielu sklepach są przerzucane na producentów, przy czym producent nie ma zbyt dużego pola manewru jeśli nadal chce tam sprzedawać. Kilka razy reklamowałem produkty w jednym z budowlanych sklepów i nikogo nic nie interesowało (prawidłowy montaż, prawidłowa eksploatacja itp) tylko zadano mi pytanie czy chcę nowy produkt czy też pieniądze. Byłem kilka razy świadkiem reklamacji produktów które ku mojemu zdziwieniu zostały przyjęte a nosiły znamiona niemal wyłudzenia, pomijam to że reklamujący produkty w większości przypadków nie zadadzą sobie trudu nawet pobieżnego usunięcia brudu z reklamowanego produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacio Napisano 2 Wrzesień 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 2 Wrzesień 2020 5 godzin temu, nets napisał: Od kilku osób z różnych firm słyszałem że reklamacje w wielu sklepach są przerzucane na producentów Bardzo możliwe. Wolę aby problematyczne rozliczenia występowały między sklepem, a producentem, niż mną i sklepem/producentem Kiedyś kupiłem przez Amazon (ale przez zewnętrznego sprzedawcę) wanienkę dla dziecka (sprytna - z kranikiem na dole). Paczka dotarła z uszkodzonym kranikiem. Towar był źle zapakowany i latał w pudełku. Nie dziwne, że się złamało. Zareklamowałem. Poprosili o zwrot starej, uszkodzonej. Koszt odesłania był absurdalnie wysoki (rozmiary paczki), więc poprosiłem aby sobie sami odebrali. Wtedy Amazon mi powiedział, że OK - nie muszę zwracać. Amazon wysłał drugą i nie dziwne, ale też przyszła identycznie połamana. Oczywiście zareklamowałem. I tu bardzo mi się spodobała odpowiedź Amazona. Przeprosiny, zwrot pieniędzy, itp. - to oczywiste. Ale napisali, że nie wyślą trzeci raz tego towaru, bo skoro dwa razy nie przetrzymał transportu, to z całą pewnością i trzeci raz nie da rady. Więc wstrzymują sprzedaż towaru do momentu rozwiązania tego problemu. I czy chcę zostać poinformowany jak już znowu będzie w sprzedaży. Musiałem kupić przez Allegro, znacznie drożej. Dotarło nie połamane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.