Skocz do zawartości

Kiedy buty są za duże?


Piorto

Rekomendowane odpowiedzi

Zdaję sobie sprawę, że tytuł tego tematu może być komiczny, ale nie mam pojęcia co innego wymyślić.

No więc szukam butów, oxfordów i w związku z tym, że mam dość nietypowy rozmiar buta (czytaj bardzo mały) to jest spory problem w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Zamówiłem taki oto egzemplarz w rozmiarze 39 https://kh-shoes.com/pl/p/Lord-Oxford-Braz/169 i sprawa wygląda tak, że noga nie wchodzi mi do środka za łatwo, tzn nie jest super ciasno ale wchodzi tak na styk, natomiast kiedy już ją włożę i próbuję chodzić to jednak but jest dosyć luźny. Przy robieniu kroku tył buta nie przylega do stopy i ma luz, lata, obciera się. Podejrzewam, że wiecie o co chodzi. Buty odesłałem z zamiarem przymierzenia rozmiaru mniejszego, ale coś mi intuicja podpowiada, że ten centymetr mniej to będzie już za mało.

Nie mam doświadczenia z klasycznym obuwiem, to będzie moja pierwsza para. Młody jestem i zmieniam garderobę, do tej poty latałem w sportowym obuwiu i tam nie mam najmniejszego problemu z doborem rozmiaru. Na kilka par większość to po prostu 8us (czyli rozmiar wkładki przeważnie 26cm) i pasują super, a tutaj te 26cm jednak było za duże.

 

No i ciągnąc dalej temat jeżeli te 38 będzie za małe to zastanawiam się czy nie powrócić do tych 39 i czy nie da się czegoś zastosować, co mogło by wypełnić trochę ten but i sprawić, że nie będzie on taki luźny. Słyszeliście kiedyś o takich rozwiązaniach? Ma to sens?

 

Ewentualnie potrzebuję oxfordów w dobrym dla mnie rozmiarze i nie przekraczających ceny 500zł :-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach