Codextb Napisano 20 Grudzień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 20 Grudzień 2015 Witam uprzejmie, Koledzy jestem nowy w Waszym gronie. Chciałbym zasięgnąć rady. Konkretnie. Monki yanko cuero lub czarne czy loake 1880 czarne. Tegosc f . Poradzcie bo nie wiem co wybrać. Mam wysokie podbicie. Które są bardziej miękkie. Loake mierzylem brąz. Bardzo fajne i dobrze leżą. Yanko tylko wysyłka. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hargin Napisano 20 Grudzień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 20 Grudzień 2015 zamów YAnko, przymierz i oceń (najwyżej zwrócisz, choć watpię) - nikt Ci lepiej nie doradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lupin Napisano 21 Grudzień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Grudzień 2015 W sklepie klasycznebuty.pl jest bardzo fajny model monków od Carlosa Santosa w tęgości F. http://sklep.klasycznebuty.pl/monki,126.html?aFilterAttributes[0][3]=1 Na moją stopę niestety za wąskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swordfishtrombone Napisano 21 Grudzień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Grudzień 2015 Yanko cuero. Ze względu na kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol606 Napisano 21 Grudzień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Grudzień 2015 Te loake są bardzo spoko, mierzyłem ostatnio. Jednak, stawiając na jakość i wykonanie polecił bym Yanko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Serwacy Napisano 21 Grudzień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 21 Grudzień 2015 Proponuje zacząć od lektury tego tematu https://forum.butwbutonierce.pl/topic/242-monk-shoes-forever-and-ever-wszystko-o-monk-shoes/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...