lubo69 Napisano 19 Kwiecień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2015 Czy któryś z Panów wyceniłby oryginalną szablę oficerską na podstawie zdjęć, ew. pomógłby w sprzedaży? Nie znam się zupełnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol606 Napisano 19 Kwiecień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2015 Nie jestem specjalistą w temacie ale od drugiej strony, chętnie rozważę możliwość zakupu po poznaniu szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2015 To jest taka szabla (oryginalna): http://www.muzeumwp.pl/emwpaedia/szabla-paradna-wojska-polskiego-wz-1976-90.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NieMy Napisano 19 Kwiecień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2015 http://www.artdeco.sklep.pl/p839,oficerska-szabla-paradna-wojska-polskiego-wz-76-90-w-pochwie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 19 Kwiecień 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2015 OK - ale to jest szabla wykonana na wzór szabli Wifamy, a ja mam szablę Wifamy. Cena identyczna, ale z dwójką przed siódemką Poprosiłbym, żeby zostawić temat jeszcze do wtorku, może któryś z Kolegów ma uwagi bądź propozycje. Potem można zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...