Velahrn Posted October 16, 2021 Report Share Posted October 16, 2021 Cześć Czy ktoś ma może jakiś kontakt do Tomka Fedaka, właściciela Sartopea? W lutym zamówiłem u niego dwie koszule na miarę. Usługa miała został zrealizowana w 6 tygodni, więc cierpliwie czekałem. Po tym czasie kilkakrotnie kontaktowałem się ze sprzedawca przez profil firmy na facebooku oraz telefonicznie z powodu opóźnień. Za każdym razem otrzymywałem zapewnienia, że usługa jest realizowana. Niestety we wrześniu 2021 dowiedziałem się, ze salon firmowy nie istnieje, a sama firma została zlikwidowana. Zadzwoniłem do sprzedawcy, ale telefon był wyłączony. Tamtego dnia dostałem SMS-a, że zlikwidował firmę i poprosił o dane zwrotne do przelewu, pisząc, ze oda mi pieniądze. Wysłałem dane, ale przelew nie nadszedł aż do teraz. Od tego czasu sprzedawca nie odpowiada na żadne SMS-y, telefon jest wyłączony, nawet poczta głosowa nie działa z powodu przepełnienia wiadomościami. Przyznam szczerze, że jestem w kropce. Tomek znałem jeszcze z czasów, gdy pracował u Makarona, potem współpracował m.in. z Piotrem Kamińskim i @Dignito, więc nawet się nie zastanawiałem, wpłacając całość z góry, a tu takie coś... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi_senny Posted October 16, 2021 Report Share Posted October 16, 2021 To nie pomoże, ale najwidoczniej nie jesteś jedynym w takiej sytuacji. Na FB grupie "Jak będzie z dandysami?" jest informacja przestrzegająca przed współpracą z tym Panem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Velahrn Posted October 16, 2021 Author Report Share Posted October 16, 2021 12 minut temu, pi_senny napisał: To nie pomoże, ale najwidoczniej nie jesteś jedynym w takiej sytuacji. Na FB grupie "Jak będzie z dandysami?" jest informacja przestrzegająca przed współpracą z tym Panem. Dzięki za linka, przeczytałem, szkoda. Całe szczęście, Sartopea to była zwykła JDG, a nie żadna spółka, szanse odzyskania pieniędzy są więc większe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Velahrn Posted February 2, 2022 Author Popular Post Report Share Posted February 2, 2022 Pomyślałem, że za rzadko dajemy tu follow-up, więc będzie follow-up. Z Tomkiem nie udało mi się w żaden sposób skontaktować, mimo usilnych próśb. Uruchomiłem więc procedurę chargeback w moim banku (ING), opisałem sprawę, dołączyłem screeny i po trzech tygodniach miałem już na koncie swoje 800 zł... 7 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.