Velahrn Napisano 16 Październik 2021 Zgłoszenie Share Napisano 16 Październik 2021 Cześć Czy ktoś ma może jakiś kontakt do Tomka Fedaka, właściciela Sartopea? W lutym zamówiłem u niego dwie koszule na miarę. Usługa miała został zrealizowana w 6 tygodni, więc cierpliwie czekałem. Po tym czasie kilkakrotnie kontaktowałem się ze sprzedawca przez profil firmy na facebooku oraz telefonicznie z powodu opóźnień. Za każdym razem otrzymywałem zapewnienia, że usługa jest realizowana. Niestety we wrześniu 2021 dowiedziałem się, ze salon firmowy nie istnieje, a sama firma została zlikwidowana. Zadzwoniłem do sprzedawcy, ale telefon był wyłączony. Tamtego dnia dostałem SMS-a, że zlikwidował firmę i poprosił o dane zwrotne do przelewu, pisząc, ze oda mi pieniądze. Wysłałem dane, ale przelew nie nadszedł aż do teraz. Od tego czasu sprzedawca nie odpowiada na żadne SMS-y, telefon jest wyłączony, nawet poczta głosowa nie działa z powodu przepełnienia wiadomościami. Przyznam szczerze, że jestem w kropce. Tomek znałem jeszcze z czasów, gdy pracował u Makarona, potem współpracował m.in. z Piotrem Kamińskim i @Dignito, więc nawet się nie zastanawiałem, wpłacając całość z góry, a tu takie coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pi_senny Napisano 16 Październik 2021 Zgłoszenie Share Napisano 16 Październik 2021 To nie pomoże, ale najwidoczniej nie jesteś jedynym w takiej sytuacji. Na FB grupie "Jak będzie z dandysami?" jest informacja przestrzegająca przed współpracą z tym Panem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Velahrn Napisano 16 Październik 2021 Autor Zgłoszenie Share Napisano 16 Październik 2021 12 minut temu, pi_senny napisał: To nie pomoże, ale najwidoczniej nie jesteś jedynym w takiej sytuacji. Na FB grupie "Jak będzie z dandysami?" jest informacja przestrzegająca przed współpracą z tym Panem. Dzięki za linka, przeczytałem, szkoda. Całe szczęście, Sartopea to była zwykła JDG, a nie żadna spółka, szanse odzyskania pieniędzy są więc większe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Velahrn Napisano 2 Luty 2022 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Zgłoszenie Share Napisano 2 Luty 2022 Pomyślałem, że za rzadko dajemy tu follow-up, więc będzie follow-up. Z Tomkiem nie udało mi się w żaden sposób skontaktować, mimo usilnych próśb. Uruchomiłem więc procedurę chargeback w moim banku (ING), opisałem sprawę, dołączyłem screeny i po trzech tygodniach miałem już na koncie swoje 800 zł... 7 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.