ricco

Użytkownik
  • Zawartość

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

39

O ricco

  • Tytuł
    Zwykły
  • Urodziny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Kraków
  1. Panowie, proszę o poradę, mam możliwość kupienia butów Church's Shanghai jak na zdjęciu poniżej. Co sądzicie o takich butach, do czego mogą pasować i jak się Wam podobają. Czytałem gdzieś, że model jest kopią butów znalezionych w magazynach Church's za lat 20 XX wieku, ale to może być tylko marketing. Z góry serdecznie dziękują za opinie.
  2. To moje buty i nie jest to Cheaney a Church's model Nothwood. Świetna robota Andrzeju, bardzo dziękuję.
  3. Witam,

    Czy nadal zajmuje się Pan patynowaniem obuwia, bo pod numerem telefonu ze strony nikt nie odpowiada a na wysłaną wiadomość z komunikatora ze strony też nie dostałem żadnej odpowiedzi.

    Byłbym zainteresowany patynowaniem obuwia.

    Pozdrawiam

    Ryszard

  4. Coś mi to wygląda na kopię marki Officine Creative. Tak czy siak zdecydowanie nie mój styl.
  5. Dorzucę i ja swoje trzy grosze może nie w kwestii butów tej marki bo takowych nie mam ale w kwestii relacji sprzedawca - konsument. Otóż to właśnie bierność, brak wiary i myślenie że sprawy reklamacji i kierowanych roszczeń to sprawy czasochłonne, bez szans na wygraną, itp. po stronie konsumenta powodują, że podejście zdecydowanej większości sprzedawców jest takie jak właśnie w tym przypadku. Jako przykład podam zaprzyjaźnionego ze mną właściciela salonu samochodowego jednaj ze znanych marek samochodowych, otóż kiedyś był taki przypadek, że przedni grill chromowany w samochodach zaczął matowieć, klienci zgłaszali się z reklamacjami, odpowiedź z reguły była ta sama, że to wina środków do mycia, itp., generalnie reklamacje odrzucane. Na 21 klientów tylko 3 uparło się na walkę, pisma, straszenie, pozostali albo kupili je za własne pieniądze albo odpuści i jeździli z takimi jakie mieli. Ta trójka po kilku pismach uzyskała to co chciała czyli bezpłatną wymianę grilla. Jaki z tego wniosek oczywiście ekonomiczny dla sprzedawcy? Policzcie sami. To właśnie bierność konsumentów powoduje takie reakcje u sprzedawców.
  6. Ja zaś zdecydowanie nie polecam pralni Foka. Kilka lat temu zniszczone dwie marynarki i dwie pary spodni.
  7. Przeglądałem przed swoim wpisem forum ale w wyszukiwarce nic nie znalazłem na temat tej kolekcji. Widać źle szukałem. Przepraszam
  8. Całkiem przypadkowo miałem okazję oglądać na żywo nowy wymysł polskiego producenta, mianowicie buty Conhpol Gold. Tutaj link do kolekcji: http://conhpolelite.pl/kategoria/conhpol-gold Jak dla mnie kolejny krok (i to milowy) w odwrotnym kierunku jeśli chodzi o polskie obuwie.
  9. Gratuluje i życzę długiego i dobrego użytkowania. Nie mniej jednak jak dla mnie buty brzydkie, bo nieudanie wykonane i nie mające prawie nic wspólnego z pokazanymi pierwowzorami. Jak dla mnie kolejny dowód na to, że czasem lepsze dobre RTW niż kiepskie bespoke.
  10. Wuj, nie twierdzę, że cholewka została jakość super zrobiona, inna sprawa że rzeczywiście była mocna zniszczona, pytanie czy coś więcej z tego można wyciągnąć. Natomiast jestem więcej niż pewien, że Kurkus nie wymieni podeszwy na taką jak w oryginale, wynika to z tego, że Graftony są na podeszwie triple sole do tego z taką nie znam fachowego nazewnictwa ale coś w rodzaju lamówki mającej za zadanie zapobieganiu dostawania się wody i pokaż mi choć jedną parę butów tak wykonanych przez Kurkusa. Nawet Scot z Shoe Healer jak z nim kiedyś korespondowałem powiedział, że wykona pełną renowację butów wraz z wymianą podeszwy, tyle tylko, że podeszwa nie będzie taka jak w oryginale.
  11. A czy ktoś widział jak od dobrych kilku lat ubiera się niejaki Witold Waszczykowski obecnie szef MSZ. Ubranie za duże tak na oko z pięć rozmiarów. I to ma być szef MSZ. Minister Beck przewraca się w grobie, zresztą pewnie nie on jeden
  12. Widziałem parę garniturów Brioni we Włoszech i nie wyglądało to aż tak tragicznie jak tu. Zgadzam się z poprzednikami, że gdyby nie opis to większość przypuściłaby, że to jakaś polska firma. Widać "nie wszystko co się świeci to złoto".
  13. A moim zdaniem nienaturalna jest linia ramion, za bardzo opadają, co oznacza, że garnitur jest za duży w ramionach. Rękawy oczywiście do skrócenia, jednak z tym prawym może być problem, bo tam potrzeba go na pierwszy rzut oka trochę dużo skrócić. Nie widzę pleców więc nie wypowiem się jak tam wygląda. Co do koloru, wiele zależy o jakiej porze roku i godzinie bierzesz ślub, jeśli to wiosenno - letnie miesiące i godzina np. 15:00 to moim zdaniem kolor przejdzie. Nie znam twoich możliwości finansowych, jednak ja osobiście rozważyłbym uszycie nowego garnituru, ślub to wielkie przeżycie i niepowtarzalna okazja, o której się pamięta całe życie.
  14. Z tego co zauważyłem to chyba Pradzie (Church's) dobrze idzie biznes w Azji, bo od około roku dopisane jest na wkładce nowe miasto: Tokio. Tak więc jest już pięć miast. Nie rozumiem tylko czemu ich sklep internetowy nie sprzedaje butów do Polski, a jedynie do krajów gdzie mają oficjalne salony. Co do jakości to porównywałem ostatnio nabyty model Northwood z jednym z modeli Yanko i powiem tak: szału już nie ma, zaczyna być ewidentnie widać pójście w stronę masówki, różnic z Yanko nie widzę (może minimalne lepsza jakość skóry na korzyść Church's), co przy cenie o 1/2 taniej nie pozostawia wątpliwości co wybrać. Na plus Church'sa jak dla mnie jest też dosyć dużo wystający sztuper poza krawędź buta w stosunku do innych marek, co przy Naszych ulicach jest na pewno dobre, bo dużo trudniej uszkodzić cholewkę.
  15. U Scota w Shoe Healer obecnie usługa taka kosztuje 85 funtów + 25 funtów za przesyłkę do Polski + oczywiście przesyłka z Polski do Anglii. W tej cenie jest kompleksowa usługa wymiany podeszwy, nowy obcas, nowe wkładki wewnętrze, nowe sznurowadła oraz kompleksowa renowacja zewnętrzna cokolwiek to znaczy. Z tego co rozmawiałem ze Scotem to starają się usunąć wszelkie przebarwienie, plamy na cholewce (w miarę oczywiście możliwości) i położyć nowe warstwy.