grzechu26 Napisano 17 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Grudzień 2017 Ostatnio dość intensywnie poszukuję klasycznego zegarka na brązowym pasku z białą bądź jasną tarczą. Szczere powiem nie mam zbytnio doświadczenia w tym temacie a wydatek rzędu 800 zł musi być przemyślany i skonsultowany. Zawężając pole poszukiwań i moich oczekiwań z ostatnich tygodni, chciałbym aby to był zegarek który bez problemu założę do eleganckich stylizacji ale co dla mnie jest najważniejsze, nie może kolidować z casualowym ubiorem (jeansy, koszula, sweter). Po godzinach poszukiwań postanowiłem wybrać 3 modele, które moim zdaniem mogłyby spełnić moje oczekiwania lecz nie mam pewności czy śmiało mogę nosić do codziennego casualowego stylu. Wybór dla mnie jest bardzo trudny. Poproszę o opinie co do jakości i designu wybranych modeli. A może polecacie coś jeszcze innego? https://zegarownia.pl/zegarek-meski-seiko-automatic-srp713k1 https://zegarownia.pl/zegarek-meski-orient-classic-automatic-bambino-fac00008w0 https://zegarownia.pl/zegarek-meski-zeppelin-lz127-7656-1?gclid=Cj0KCQiAyNjRBRCpARIsAPDBnn0qGwYUuRyXDcY5mMLwgk4IN6aJ_sYGQMncv8miwW7KNnqvLwLEwTYaAvgGEALw_wcB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubo69 Napisano 17 Grudzień 2017 Zgłoszenie Share Napisano 17 Grudzień 2017 Pierwsze dwa to dobry wybór, ale zastanów się czy w tym budżecie chcesz zegarek automatyczny, czytaj: czy nie będzie Ci przeszkadzać kiepska dokładność i rezerwa chodu. Kwestia stylistyczna to rzecz drugorzędna. Zobaczywszy lata temu zdjęcia arbitra elegantiarum Gianniego Agnellego z zegarkiem na mankiecie koszuli nie przejmuję się już dopasowaniem paska do butów czy koperty do okularów. (zdjęcie za Esquire) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...