Twardy82 Napisano 3 Kwiecień 2015 Zgłoszenie Share Napisano 3 Kwiecień 2015 Koledzy z Poznania, komu powierzacie swoje garnitury do czyszczenia? Do tej pory nie przywiązywałem do tego specjalnej wagi i korzystałem z "sieciówek" w centrach handlowych. Odkąd zostałem posiadaczem garnituru 2,5 button zacząłem się zastanawiać... żeby przypadkiem nie odebrać zaprasowanego na 3 guziki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatC Napisano 20 Sierpień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 20 Sierpień 2019 Dzień dobry, odgrzeję trochę stary temat, aby nie zakładać nowego. Dziś odbierałem garnitur z pralni w poznaniu (Miler) i wszystkie perłowe guziki uległy zniszczeniu. Nie zostałem poinformowany, że taka sytuacja może mieć miejsce. Napisałem odwołanie i czekam na wynik. Gdy kupowałem garnitur, jego cena oscylowała w granicach 2600-3000zł. Niestety nie mam potwierdzenia kupna. Myślicie, że pralnia uzna reklamację? Pani w pralni reklamację przyjęła i powiedziała, że koleżanka powinna mnie poinformować i powinienem podpisać zgodę. Dodam jeszcze, że garnitur już był gotowy do wysyłki aby przyszyć w nim zwykłe guziki. Po doszyciu nawet perłowych guzików, wydaje mi się, że taki produkt nie jest już pełnowartościowy. Teraz pozostaje mi czekać Jeśli nie uznają reklamacji, to myślicie, że trzeba walczyć na drodze sądowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosze Napisano 20 Sierpień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 20 Sierpień 2019 Niektóre pralnie zaszywają delikatne guziki, tzn umieszczają w jakimś woreczku, aby je ochronić. Niezależnie od pralni skontaktowalbym się z firmą i ustalił, czy mają identyczne guziki na wymianę. Jeśli tak, to niech pralnia z producentem ustalą, kto zapłaci za wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatC Napisano 6 Wrzesień 2019 Zgłoszenie Share Napisano 6 Wrzesień 2019 Cześć. Chciałbym napisać o kontynuacji mojego wątku na temat reklamacji garnituru z pralni. Nie wiem czy to odpowiednie miejsce, ale pierwszy post był tu umieszczony. Proszę moderatora o ewentualne przeniesienie wątku w odpowiedni dział, jeśli to możliwe. W skrócie, pralnia mnie oszukała. Powiedzieli, że wyślą garnitur na naprawę do Milera, a zrobili to sami. Guziki nie są nowe, przyszywając je, zaszyli mi kieszeń do poszetki, użyli nici w innym kolorze, i sami w emailu przyznali się w końcu, że nie wysłali garnituru do Milera. Twierdzą teraz, że kupili od niego guziki, w co też wątpie bo nie wyglądają na nowe. Poprosiłem ich o jakieś potwierdzenie od Milera, ale nie mają. Zastanawiam się czy zgłaszać sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, czy w jakiś inny sposób dochodzić swoich praw. Najsmutniejsze jest to, że oni bezczelnie oszukują ludzi, bo gdybym sie nie zorientował, że z garniturem jest coś nie tak, to łyknął bym ten ich kit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EleganckiJan Napisano 13 Kwiecień 2021 Zgłoszenie Share Napisano 13 Kwiecień 2021 Stanowczo odradzam, zniszczyli mi piękną koszulę z denimu. Chemiczna 6, 61-013 Poznań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EleganckiJan Napisano 12 Maj 2021 Zgłoszenie Share Napisano 12 Maj 2021 EDIT. Staram się o odszkodowanie. Poinformuje o wynikach reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookie1 Napisano 11 Styczeń 2022 Zgłoszenie Share Napisano 11 Styczeń 2022 Wiem że to znów odgrzewanie starego tematu, ale niektóre tematy, podobnie jak gulasz czy bigos najlepiej smakują po kilku odgrzaniach Ad rem, mogę polecić dwie pralnie: - pralnię wodną "Wet Cleaning" na Literackiej 43 (Strzeszyn Grecki, przeciwległy róg od Chaty Polskiej) - pralnię chemiczną "Perła" na Mylnej 23 (po drugiej stronie Lidla, nieco wyżej od sklepu) Uwaga, w jednym i drugim przypadku przyjmowana jest wyłącznie gotówka i wskazane jest unikanie wysokich nominałów, bo może być problem z wydaniem reszty, zwłaszcza przed południem. Doświadczenia mam bardzo dobre w jednym i drugim przypadku, czego nie mogę powiedzieć o innych pralniach. Co prawda są to doświadczenia sprzed kilku lat, ale profilaktycznie wolę już nie eksperymentować, tym bardziej że z jednej i drugiej pralni jestem b. zadowolony. Jedynymi punktami na "nie", są w pierwszym przypadku druciane wieszaki z kartonową nakładką, a w drugim problemy z dojazdem i zaparkowaniem, bo to Jeżyce, którym Jaśkowiak zafundował strefę "uspokojonego ruchu" (czytaj: zakorkował okolicę, jestem ciekaw co bedzie się działo po oddaniu do użytku osiedla na terenach Wiepofamy i Goplany...). W praktyce najwygodniej jest zaparkować przed Lidlem, tylko uwaga z przejściem przez Mylną, bo na tej pochyłej ulicy rozpędzają się rowerzyści, którzy nie patrzą zebra czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.