d_d Napisano 16 Maj 2022 Zgłoszenie Share Napisano 16 Maj 2022 Witam Forumowiczów. Kupiłem jesienią w firmowym sklepie DSQUARED2 sneakersy. OK. Jesień, brzydko, żal mi było je ubierać. Kilka dni temu ubrałem je po raz pierwszy. Nosiłem może dziesięć godzin z czego około dwóch, to jazda w samochodzie. Po zdjęciu zobaczyłem to co Wy widzicie na fotkach. Prawy but pękł w dwóch miejscach. Kuriozalne. Pierwszy dzień i buty nie wytrzymały. Zastanawiałem się czemu i dlaczego akurat prawy. Przypuszczam, że to błąd konstrukcyjny który ujawnił się… no właśnie po jeździe samochodem (a nie po zwykłym chodzeniu!). Mam autko z automatyczną skrzynią biegów, więc praktycznie w ciągu tych kilku godzin pracowała tylko prawa noga… to jedyne co mi przychodzi do głowy. Naturalnie napisałem do DSQUARED. Odpisali, że owszem zajmą się problemem, ale “Please reply to this email attaching photo of the damaged item that clearly shows the defect, together with a statement confirming the defect is a manufacturing fault issued on letter headed paper by an industry expert who has checked the item for you.” Tu mam pytanie czy znacie “industry expert”. A może ktoś z forumowiczów jest w stanie mi pomóc wystawiając stosowny dokument na “ letter headed paper”? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eye_lip Napisano 16 Maj 2022 Zgłoszenie Share Napisano 16 Maj 2022 Buty kupiłeś w EU i masz prawo je normalnie zareklamować zgodnie z przepisami unijnymi, więc te bajki niech sobie darują. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciasteczkowy Napisano 16 Maj 2022 Zgłoszenie Share Napisano 16 Maj 2022 „Industry expert” to wydaje mi się na nasze „rzeczoznawca”. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.