Jump to content

Massimo dutti


grzechu26
 Share

Recommended Posts

Mam spory problem, z którym chciałbym się z wami podzielić. Ostatnio zamawiałem ze sklepu internetowego trzy pary spodni z Massimo dutti i niestety okazały się niedopasowane. Postanowiłem je zwrócić, jeszcze w ten sam dzień zamówiłem kuriera celem oddania paczki. Na kuriera czekałem 5 dni, aby łaskawie odebrał paczkę no ale udało się i teraz najlepsze. W piątek wieczorem otrzymałem informację, ze zwrot został rozpatrzony pomyślnie... za jedną parę spodni... a co z pozostałymi dwiema parami? Na tą chwilę tego nikt nie wie, ponieważ dział Obslugi klienta nie pracuje w weekendy. Przelew zwrotny otrzymałem tez tylko za jedną parę. Jutro czeka mnie rozmowa z działem obslugi klienta aby wyjaśnić sprawę ale do tego czasu powypadają mi chyba wszystkie włosy z głowy. 500 zł na drodze nie leży.. Do tej pory nigdy nie miałem problemów z tą marką, jak coś zwracałem to zawsze wszystko sprawnie przebiegało. Czy mieliście podobne sytuacje i co radzicie w tej sytuacji?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.