grzechu26 Posted March 1, 2020 Report Share Posted March 1, 2020 Mam spory problem, z którym chciałbym się z wami podzielić. Ostatnio zamawiałem ze sklepu internetowego trzy pary spodni z Massimo dutti i niestety okazały się niedopasowane. Postanowiłem je zwrócić, jeszcze w ten sam dzień zamówiłem kuriera celem oddania paczki. Na kuriera czekałem 5 dni, aby łaskawie odebrał paczkę no ale udało się i teraz najlepsze. W piątek wieczorem otrzymałem informację, ze zwrot został rozpatrzony pomyślnie... za jedną parę spodni... a co z pozostałymi dwiema parami? Na tą chwilę tego nikt nie wie, ponieważ dział Obslugi klienta nie pracuje w weekendy. Przelew zwrotny otrzymałem tez tylko za jedną parę. Jutro czeka mnie rozmowa z działem obslugi klienta aby wyjaśnić sprawę ale do tego czasu powypadają mi chyba wszystkie włosy z głowy. 500 zł na drodze nie leży.. Do tej pory nigdy nie miałem problemów z tą marką, jak coś zwracałem to zawsze wszystko sprawnie przebiegało. Czy mieliście podobne sytuacje i co radzicie w tej sytuacji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablocito Posted March 1, 2020 Report Share Posted March 1, 2020 Jak na teraz to poczekać do poniedziałku, spróbować wyjaśnić sprawę i rwać włosy z głowy dopiero od wtorku, środy jak odmówią przyjęcia dwóch pozostałych par. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.