Skocz do zawartości

pomocy! za dużo pasty na butach, jak usunąć?


domajnik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

dziś trochę z innej beczki bo buty sportowe, ale do rzeczy:

 

kilka dni temu potraktowałem swoje buty skórzane najpierw tłuszczem, potem kremem i na końcu pastą.

wszystko bezbarwne z serii saphire medaille d'or.

wszystko bylo ok do momentu aż skóra zaczęłą pracować. wtedy z każdego zagięcia, szwów wypłynęła - na moje oko i przeczucie- pasta.

oczywiście mógłbyć to tłuszcz lub krem..

 

linki do zdjęć: 

https://c2.staticflickr.com/2/1491/24461563306_7e353875a6_h.jpg

https://c2.staticflickr.com/2/1714/24379482502_998913d7c1_b.jpg

 

wiem, że to wygląda fatalnie. jestem początkującym, więc proszę bez zbędnej krytyki.

 

 

przeszukałem internet i zauważyłem kilka rozwiązań:

-umyć szarym mydłem,

-umyc płynem do naczyń,

-rozgrzać suszarką i usunąć nadmiar rozpuszczonej pasty ściereczką

 

mam również tarrago gel - http://multirenowacja.pl/sport-super-gel-250ml-zel-do-prania-obuwia.html

i renowator także firmy saphire m. d'or

może potraktować je tymi specyfikami?

 

ewentualnie jakiś szewc czy ktoś w tym stylu poradziłby coś na ten problem? (Wrocław/Warszawa)

 

ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? zależy mi na tym aby buty pozostały, w miarę możliwości, jak najbardziej matowe, dlatego dogłębna polerka odpada :/ porszę o szczegółowe i opisowe odpowiedzi, jestem początkującym. jeśli zły dział, proszę admina o przeniesienie tematu.

docenię każdą odpowiedź, bardzo mi zależy na tych butach  :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się specjalnie nie znam, ale mam wrażenie, że kosmetyki, których użyłeś, nie są przeznaczone do tego typu obuwia. Te Twoje buty są pewnie zasadniczo zrobione z jakiejś pianki i tylko obleczone w stosunkowo cienką skórkę. Nic dziwnego, że nie zdołała wszystkiego wchłonąć...

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach