Skocz do zawartości

Jak założyć forum?


wolezozole

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, potrzebuje założyć forum dla 30-40 członków. Prywatne z podgladem tylko dla członków z opcja głosowania (jeżeli to problem to może być bez) i zalacznikami.

Ponieważ jestem laikiem w temacie i nigdy czegoś takiego nie robiłem to dobrze zeby było to cos prostego i user friendly.

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku takich raczej niewielkich projektów, w których istotne jest dostępność treści tylko dla członków grupy, dobrym rozwiązaniem są Grupy Google. Usługa jest jeszcze lepsza jeśli masz własną domenę i zdecydujesz się na od jakiegoś czasu wyłącznie odpłatną usługę Google Apps. Aczkolwiek o opcji głosowania nic nie wiem (wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego).

 

Dodam, że dokładnie w ten sposób -- na udostępnionej przeze mnie usłudze w mojej domenie -- komunikuje się ze sobą grupa studentów jednej z wrocławskich szkół wyższych; plusem rozwiązania jest to, że nie trzeba nigdzie dodatkowo się logować, cała treść spływa na pocztę elektroniczną każdego z subskrybentów grupy (nie jest to zatem "forum www", lecz "forum oldschool" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy Google znam, ale opierają sie wlasnie bardziej na korespondencji mailowej i bieżącej komunikacji jakiejś grupy. Mi raczej chodzi o wyeliminowanie ogromnej ilości wiadomości mailowych i prowadzenie w ten sposób dyskusji, i na przerzucenie tego na jakieś forum. Nie wszyscy chcą i mogą brać czynny udział w dyskusjach, a ilość otrzymywanych maili jest męcząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach