Jump to content

[POLSKA] Benevento


Recommended Posts

Chciałem podzielić się, niestety nieprzyjemnym doświadczeniem jakie miałem ostatnio z @Benevento.
Kupiłem dwie pary spodni na wyprzedaży w listopadzie, okazały się być sporo za duże, więc dokonałem zwrotu.
No i od 3 miesięcy wysyłają mi ten zwrot, zero reakcji na telefony i maile.

Od zawsze miałem problem z ich obsługą klienta - nieuznawanie rękojmi, brak numeru telefonu, nieodpisywanie na maile, brak paragonów, ale spodnie były ok więc przymykałem oko.

Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty, może to ich zmotywuje do działania.
Czy któryś z forumowiczów miał podobne problemy z @Benevento

Link to post
Share on other sites

Jako niegdysiejszy stały klient i posiadacz bodaj sześciu par spodni Benevento, obecnie polecam Incotex, Pantaloni Torino, Rota lub Zanella na Yoox, Sartoriale lub Glamood.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
50 minut temu, lubo69 napisał:

Jako niegdysiejszy stały klient i posiadacz bodaj sześciu par spodni Benevento, obecnie polecam Incotex, Pantaloni Torino, Rota lub Zanella na Yoox, Sartoriale lub Glamood.

Popieram, też przerzuciłem się na włoszczyznę. 

Link to post
Share on other sites

Pomimo usunięcia wątku o Benevento na forum jest mnóstwo opinii nt. szeroko rozumianej obsługi klienta tej firmy. I jak krew w piach... Widocznie strategia Benevento: "kici, kici, a nuż chyci" ma się nadzwyczaj dobrze również na Forum :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.