Skocz do zawartości
Marcin_

Osovski - zwroty, nie polecam

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, ale jestem zawiedziony zachowaniem sklepu za dokonanie zwrotu. Po zakupie za dużej koszuli i zwróceniu jej kurierem do sklepu Osovski otrzymałem wiadomość, że wartość zwrotu nie zostanie przyznana, gdyż koszula była używana a następnie prana. Jest to nieprawdą, nie zwracałbym wypranej koszuli. Koszula był jedynie mierzona, co jest niezbędne do stwierdzenia jak funkcjonuje w praktyce. Poza tym sklep urwał kontakt mailowy, gdzie poprosiłem o więcej szczegółow związanych z odmową. Jedyną rzeczą jaką zauważyłem przy kupnie, był fakt, że był to jeden z ostatnich modeli tej koszul. Aktualnie nie ma ich w ofercie sklepu. Czyżby to było faktycznym powodem braku zwrotu? Jeszcze jedną możliwością, ale bardziej absurdalną z mojego punktu widzenia jest ingerencja kuriera do paczki, która zostałą nadana w piątek, choć nie wydaje mi się to logiczne.

Podsumowując, czuję się niesłusznie podejrzewany o noszenie i pranie koszuli, za którą nie mogę otrzymać zwrotu kosztów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam podobne doświadczenie. Uwielbiam ich koszule ale jak jest problem to olewają temat.

Kupilem koszule w rozmiarze jak zawsze, bez mierzenia. Dla pewnosci w domu zmierzylem, była OK. Przed użyciem uprałem ją, tak samo jak inne koszule które mam od nich. Koszula się skurczyła. Sklep odrzucil reklamacje, twierdząc że uprałem ją w zły sposób. Po 2 @  kontakt się urwał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Izaar Reklamowałeś z podstawy gwarancji czy rękojmi? Gwarancja w wielu przypadkach jest mało warta i występuje jako zabieg marketingowy lub nieuczciwa zagrywka sprzedawcy/producenta, który chce ograniczyć korzystanie z zakupionej rzeczy w obawie o jej stratę.

www.uokik.gov.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również nie polecam - słaby kontakt. Moja koszula miała wadę i pieniądze odzyskałem, ale oczywiście za przesyłkę trzeba było zapłacić. O kilkanaście złotych nie chciało mi się w okresie przedświątecznym kłócić, ale niesmak pozostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracałem kilka razy osobiście w salonie. Oczywiście nie udało mi się złożyć koszuli w sposób "fabryczny". Nie miałem problemów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też raz zwróciłem koszulę i było bez problemów. Koleżanka pracuje w sklepie odzieżowym i próby zwracania ubrań które były użyte to norma. Zwracane są ubrania z obciętymi metkami, pozaciągane,  ubrudzone szminką, podkładem i innymi kosmetykami od makijażu, z włosami itp.  Nie wiem jak było w powyższych przypadkach ale w różnych firmach zwracałem kilkanaście razy różne buty i ubrania co nie pasowały i nigdy nie miałem problemów, zawsze ubrania i buty nie nosiły śladów i były starannie złożone i zapakowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Zastanawiałem się nad zakupem u nich w sklepie internetowym koszuli/koszul. Na 99 proc. musiałbym którąś zwrócić/wymienić. A nie chce mi się boksować z wyimaginowanych powodów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Typowego zwrotu nie robiłem, natomiast wymiana była bezproblemowa, w tym na koszulę nieco tańszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.12.2018 o 13:51, Izaar napisał:

Niestety mam podobne doświadczenie. Uwielbiam ich koszule ale jak jest problem to olewają temat.

Kupilem koszule w rozmiarze jak zawsze, bez mierzenia. Dla pewnosci w domu zmierzylem, była OK. Przed użyciem uprałem ją, tak samo jak inne koszule które mam od nich. Koszula się skurczyła. Sklep odrzucil reklamacje, twierdząc że uprałem ją w zły sposób. Po 2 @  kontakt się urwał.  

Miałem bardzo podobną sytuację. Kontakt bardzo słaby i chwilami obraźliwy - po odrzuceniu reklamacji musiałem się dopominać o odesłanie koszul. Z tego też powodu na razie nie będę kupował u nich koszul, bo mam duży uraz - a szkoda, bo koszule bardzo sobie chwalę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem co Marcin_. Dostałem dzisiaj telefon jakoby koszula była prana i po otworzeniu przesyłki pracowników uderzył "smród". Do tego na początku rozmowy Pani twierdziła, że metki nie były od nich, natomiast później usłyszałem, że nic takiego nie mówiła. Dodatkowo bardzo lubi używać słowa "imputuje". W żadnym sklepie jeszcze nie miałem tak negatywnych doświadczeń z obsługą klienta. Śladów użytkowania sklep w żaden sposób nie jest w stanie udowodnić.

Sprawy oczywiście nie zamierzam tak zostawić, wie ktoś jak w tym wypadku wygląda procedura prawna? Najpierw przedsądowe wezwanie do zapłaty, a później pozew, czy może udać się od UOKiK?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smród "nie wiadomo jakich detergentów" dławiący dwóch pracowników otwierających paczkę ze zwrotem. 😀
Odniosłem wrażenie, że Pani na początku brzmiała jakby powtarzała wyuczoną formułkę (inne metki), natomiast później przy "dyskusji" postanowiła oprzeć się na linii nieudowadnialnej - bo jak można udowodnić zapach?
Czekam na pisemną odmowę zwrotu, sprawy oczywiście nie zamierzam tak zostawić, mimo że to będzie szarpanie się o kilkanaście złotych.

Szkoda, bo koszule w cenie promocyjnej mają naprawdę fajny stosunek ceny do jakości.

Edit 11.02:
Dzisiaj otrzymałem zwrot pieniędzy, nikt się ze mną nie kontaktował nawet w tej sprawie. Najwidoczniej stanowczość przynosi skutki w kontaktach z tą  firmą. Ogólnie i tak odradzam, szkoda życia na dyskusję z nieuprzejmą obsługą.

Edytowane przez Jakub.B
zmiana sytuacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moją reklamację obsłużono prawidłowo. Najpierw próba naprawy, która trwała 2-3 tygodnie, potem zwrot gotówki po moim zakwestionowaniu naprawy.

Wszystko załatwiałem stacjonarnie w sklepie w Blue City.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.