Skocz do zawartości

Klasyczny zegarek do 800 zł. Seiko, Orient czy Zeppelin?


grzechu26

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio dość intensywnie poszukuję klasycznego zegarka na brązowym pasku z białą bądź jasną tarczą. Szczere powiem nie mam zbytnio doświadczenia w tym temacie a wydatek rzędu 800 zł musi być przemyślany i skonsultowany. Zawężając pole poszukiwań i moich oczekiwań z ostatnich tygodni, chciałbym aby to był zegarek który bez problemu założę do eleganckich stylizacji ale co dla mnie jest najważniejsze, nie może kolidować z casualowym ubiorem (jeansy, koszula, sweter). Po godzinach poszukiwań postanowiłem wybrać 3 modele, które moim zdaniem mogłyby spełnić moje oczekiwania lecz nie mam pewności czy śmiało mogę nosić do codziennego casualowego stylu. Wybór dla mnie jest bardzo trudny. Poproszę o opinie co do jakości i designu wybranych modeli. A może polecacie coś jeszcze innego?

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-seiko-automatic-srp713k1

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-orient-classic-automatic-bambino-fac00008w0

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-zeppelin-lz127-7656-1?gclid=Cj0KCQiAyNjRBRCpARIsAPDBnn0qGwYUuRyXDcY5mMLwgk4IN6aJ_sYGQMncv8miwW7KNnqvLwLEwTYaAvgGEALw_wcB

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze dwa to dobry wybór, ale zastanów się czy w tym budżecie chcesz zegarek automatyczny, czytaj: czy nie będzie Ci przeszkadzać kiepska dokładność i rezerwa chodu. Kwestia stylistyczna to rzecz drugorzędna. Zobaczywszy lata temu zdjęcia arbitra elegantiarum Gianniego Agnellego z zegarkiem na mankiecie koszuli nie przejmuję się już dopasowaniem paska do butów czy koperty do okularów.

(zdjęcie za Esquire)

54d1af7c95c08_-_buttoned-button-down-gianni-agnelli-style-2013-mdn-52664027.jpg.acb47cd84d32b109626c941f9aa12727.jpg

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach