Skocz do zawartości

Uratowanie butów


Flawless

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Wiem, że tytuł tematu brzmi trochę typowo, jednak trafiłem tutaj z bardzo prostej przyczyny. Chciałbym uratować pewne buty, które znalazłem niedawno w swoim garażu. Są cudowne, lecz zniszczone. Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, więc jeżeli możecie, bardzo bym prosił o doradzenie konkretnych działań z nimi lub podesłanie mi jakichś poradników dotyczących właśnie renowacji tego typu obuwia.

Dziękuję. Jeżeli nie ten dział, to bardzo przepraszam. Podsyłam zdjęcia bucików.

 

20751450_10203987478484553_1756069949_n.jpg

20751508_10203987478564555_105557226_n.jpg

20786299_10203987478444552_135974798_n.jpg

20793396_10203987478524554_924037428_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buty absolutnie nie są warte jakiegokolwiek wkładu pracy, ale jeśli z jakichś (sentymentalnych?) powodów się uparłeś, znajdziesz tu wszystko. Zrób sobie kanapki i czytaj; możesz zacząć od wątku "mała renowacja";-)

  • Oceniam pozytywnie 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, lubo69 napisał:

Buty absolutnie nie są warte jakiegokolwiek wkładu pracy, ale jeśli z jakichś (sentymentalnych?) powodów się uparłeś, znajdziesz tu wszystko. Zrób sobie kanapki i czytaj; możesz zacząć od wątku "mała renowacja";-)

A dlaczego tak sądzisz? Uważasz, że są nie do uratowania? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Flawless napisał:

Cześć!

Chciałbym uratować pewne buty, 

Jeśli los postanowił Cię pozbawić tych butów, na dłuższy czas ukrywając je w garażu, to nie przeszkadzaj mu. To strasznie brzydkie buty! 

Nie wyciągaj proszę wniosku, że to forum jest jakimś nieprzyjemnym miejscem z wrogimi ludźmi. Jest wprost przeciwnie. Chcemy Ci pomóc, bo dla takich potwornie brzydkich butów mamy tu od dłuższego czasu specjalny wątek.

 

 

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach