Skocz do zawartości

Produkty Miler Menswear - opinie i dyskusje forumowiczów


Friq

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam wszystkich. 

1. Chciałbym dodać swoją opinie na temat marki i załogi Pana Tomka.  Posiadam mini wallet, jednak były problemy z jego wysyłką (był to preorder), generalnie wmawiano mi że portfel został wysłany a nie został, Pani na infolinii bardzo niekompetentna, jawnie kłamała na temat wysyłki itp.   PS: Nie ma opcji wsadzenia tylu kart ile jest reklamowane na stronie, bodajże 7 :P

2. Jako iż Pana Tomka bardzo lubię, zabawny chłopina, jego marketing oraz marka bardzo mi się podoba oraz produkty, tak nie mogę tego powiedzieć o jego teamie. W sumie nie wiem czy tyczy się to też innych pracowników, ale bardzo nie spodobało mi się podejście jednej z pań podczas miller tour w warszawie. Cała atmosfera wyglądała i była jakby nie patrzył na wysokim poziomie hmm... luksusu/ bogactwa (Mało kto wychodził zza kotary bez torby :P ) no i obsługi, ale tak nie do końca, mimo iż lista była i była obecna osoba, która cię obsługiwała to i tak po każdym przymierzeniu garnituru było trzeba czekać na Panią, bo w tym samy czasie obługiwała kogoś jeszcze.  Przybyłem na miller tour aby poznać swój rozmiar i dokładnie to samo oznajmiłem Pani, która miała mnie osbługiwać, natomiast jej rekcja była tak, że została ona zaskoczona w postaci " jak to ? to nie ma Pan zamiaru kupić garnituru? to po co Pan przyjechał". Nie wiem jak inni, ale ja odniosłem wrażenie, że każdy kto tam przybył musiał coś kupić. Ja kupiłem dzika :D Chciałbym zapytać czy ktoś z was również odniósł takie wrażenie ?

PS: W sumie mogę pokusić się również o podobne stwierdzenie na temat osoby Pana Tomka. Jego zachowanie nie wskazywało na to aby ludzie mieli tu i teraz kupować jego produkty, mimo to jego uwagi sygnalizowały, że bardzo mocno jest zapatrzony w swoją markę i nie dostrzegał niczego poza nią i jej produktami, ale robił to zawsze z uśmiechem i w zabawnym tonie. Skomplementował moją marynarkę, że jest bardzo ładna, ale szkoda, że nie od niego. Podczas przymierzania, "ten Pan powinien mieć 20% zapłacić więcej z powodu tak ładnej marynarki, której nie kupił u nas". A podczas płacenia za dzika, poleciał oczywiście komplement "jaki Pan ma  bardzo ładny portfel? (mini wallet). Jakie są wasze odczucia? Przepraszam jeśli to zły dział. 

3. Jeszcze jedna rzecz, która średnio mi się spodobała to koszty dodatkowe, które wiążą się z poprawkami krawieckimi. Mam sylwetkę niestandardową, mieszczę się w classic fit, ale rzadko w slim fit, które obecnie tylko takie Miller sprzedaje. Oczywiście nie zmieściłem się w swój wzrost 176, wiec garnitur 182 był dobrze leżał, ale rękawy były za długie, marynarka za długa i w pasie też coś było chyba za duże. I nawet byłem w stanie wziąć ten garnitur (phoenix), ale nie kiedy skrócenie garnituru kosztowało 80zł , rękawów 50zł i talii 60zł + jeszcze jedna poprawka kilkadziesią złotych.  Myślę, że w cenie takiego garnituru jak i innych jego produktów, poprawki powinny być w cenie. Inne marki oferują poprawki krawieckie w cenie produktu. 

  • Like 1
  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o Panu Tomku raczej zawsze miałem pozytywne opinie, lubię jego kanał na YT oraz sposób bycia, ale po tym jak przeczytałem jego słynny żabkowy post, to się zmieniło. Ogólnie od Millera, a w zasadzie Manumi mam portfel daily bodajże, do tego pokrowiec na klucze i bilonówkę. Ogółem jestem całkiem zadowolony, chociaż nie są to tanie rzeczy, jak za tak hmm, małe przedmioty? Ale koniec końców nie wiem ile wszystko kosztowało, bo był to prezent, który otrzymałem :P Ogółem co do samej marki z jednej strony podziwiam za marketking, a z drugiej popełniają gafy (chociaż może to nie gafy, tylko celowe działanie), w postaci robienia nielegalnych konkursów na FB. Wydaje mi się, że taka marka jak Miller, która co rusz wygrywa jakieś tam nagrody za najlepsze poruszanie się w social mediach, powinna ogarniać takie tematy... Do tego kiedy próbowałem skontaktować się z nimi w tej sprawie - 0 odzewu, same odpowiedzi od botów i nic więcej. Natomiast pan, który prowadzi im fejsa i jednocześnie jest ich modelem, popełnia ten sam proceder na swojej marce sprzedającej produkty do włosów z uppercuta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kubaba5 napisał:

Ja o Panu Tomku raczej zawsze miałem pozytywne opinie, lubię jego kanał na YT oraz sposób bycia, ale po tym jak przeczytałem jego słynny żabkowy post, to się zmieniło. Ogólnie od Millera, a w zasadzie Manumi mam portfel daily bodajże, do tego pokrowiec na klucze i bilonówkę. Ogółem jestem całkiem zadowolony, chociaż nie są to tanie rzeczy, jak za tak hmm, małe przedmioty? Ale koniec końców nie wiem ile wszystko kosztowało, bo był to prezent, który otrzymałem :P Ogółem co do samej marki z jednej strony podziwiam za marketking, a z drugiej popełniają gafy (chociaż może to nie gafy, tylko celowe działanie), w postaci robienia nielegalnych konkursów na FB. Wydaje mi się, że taka marka jak Miller, która co rusz wygrywa jakieś tam nagrody za najlepsze poruszanie się w social mediach, powinna ogarniać takie tematy... Do tego kiedy próbowałem skontaktować się z nimi w tej sprawie - 0 odzewu, same odpowiedzi od botów i nic więcej. Natomiast pan, który prowadzi im fejsa i jednocześnie jest ich modelem, popełnia ten sam proceder na swojej marce sprzedającej produkty do włosów z uppercuta.

Czemu konkurs był nielegalny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Do przeprowadzania promocji nie można wykorzystywać prywatnych osi czasu ani połączeń ze znajomymi (np. niedozwolone jest stosowanie rozwiązań typu „udostępnij na swojej osi czasu, aby wziąć udział w promocji”, „udostępnij na osi czasu znajomego, aby uzyskać dodatkowe udziały w promocji” czy „oznacz znajomych w tym poście, aby wziąć udział w promocji”).

Źródło. Promocją w tym rozumieniu jest min. konkurs czy loteria.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Xune napisał:

Źródło. Promocją w tym rozumieniu jest min. konkurs czy loteria.

 

5 godzin temu, Pawcio napisał:

Czemu konkurs był nielegalny?

To raz, kolejna rzecza jedt fakt, ze wymaganiem w konkursach bylo udostepnianie ich postow z FP i oznaczanie osob w komentarzach, co jest wprost sprzeczne z regulaminem Facebooka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem beżowe chinosy z dwoma procentami elastanu. Tabelki wymiarowe dla wszystkich spodni MM są identyczne. Ale... kupiłem rozmiar 50 jak w w poprzednich zielonych 100% bawełnianych. Problem w tym, że beżowe na oko są o odrobinę węższe w podudziu i w praktyce opinają je. Zielone bawełniane są tam luźne i to mi pasuje. Czy to normalne? Czy da się coś z tym zrobić? Naprawić? Może po prostu wadliwy egzemplarz? Mógłby się wypowiedzieć ktoś, kto posiada ten sam rozmiar w bawełnie i bawełnie/elastanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



skrócenie garnituru kosztowało 80zł , rękawów 50zł i talii 60zł + jeszcze jedna poprawka kilkadziesią złotych.  Myślę, że w cenie takiego garnituru jak i innych jego produktów, poprawki powinny być w cenie. Inne marki oferują poprawki krawieckie w cenie produktu. 

Wg mnie to normalne. Każdy garnitur RTW trzeba dopasować do sylwetki.
Jest to dodatkowo płatne w SuSu, Zack Roman czy Macaroni.
Najczęściej ich stawki i czas wykonania poprawek i tak są lepsze niż na rynku więc nie robiłbym z tego tragedii.
Alternatywą jest MTM a to jest droższe niż RTW plus poprawki.

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

A skąd wiesz, że robione w Hiszpanii? Ja próbowałem dopytać o kraj produkcji, rodzaj i jakość skór, ale otrzymałem lakoniczną informację iż takowych informacji oczywiście nie mogą zdradzić, więc też ostatecznie odpuściłem zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Zamówienie na koszulę złożone i opłacone na początku września, miało zostać wysłane do 30.09, a dalej jest nieruszone. Choć - bez słowa wyjaśnienia przyczyny opóźnienia - zapowiedziano mi (w odpowiedzi na mojego maila), że zostanie wysłane do zeszłego piątku, oczywiście tak się nie stało.

To wszystko przypomina ten głupi kawał, który kończy się odpowiedzią: „Tak, a o co chodzi?”. Żenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 7.10.2019 o 12:54, noise napisał:

Zamówienie na koszulę złożone i opłacone na początku września, miało zostać wysłane do 30.09, a dalej jest nieruszone. Choć - bez słowa wyjaśnienia przyczyny opóźnienia - zapowiedziano mi (w odpowiedzi na mojego maila), że zostanie wysłane do zeszłego piątku, oczywiście tak się nie stało.

To wszystko przypomina ten głupi kawał, który kończy się odpowiedzią: „Tak, a o co chodzi?”. Żenada.

Niestety w oparciu o powyższe informacje nie jesteśmy w stanie namierzyć Pana zamówienia. Natomiast preorder, o którym Pan mówi zrealizowaliśmy w całości więc jeśli dalej nie ma Pan swoich ubrań musiało stać się coś nadzwyczajnego i powinniśmy się szybko skontaktować celem rozwiązania tego problemu. Uprzejmie proszę o kontakt za pośrednictwem poczty e-mail --> info@shopmiler.com 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.10.2019 o 14:59, Cineos napisał:

Moja torba z preorderu doszła tydzień przed ostateczną data, którą mieli podane na stronie.

Wcześniejsze zamówienia z preorderów (golf oraz koszula) także doszły bez opóźnień.

Zawsze biorę płatność przy odbiorze.

Dziękuję za ten komentarz! Jeśli chodzi o obsługę w MiMe to wypada mi posypać głowę popiołem. Wiedza, którą kiedyś miałem o tym jak organizować wysyłkę była niewystarczająca żeby poradzić sobie z tempem wzrostu marki. Na szczęście wiedzę można pogłębiać i zarówno nasza wysyłka jak i obsługa działa w tej chwili doskonale co widać zarówno w niezwykle rzadkich negatywnych komentarzach jak i komentarzach takich jak Pański. Jeszcze raz dzięki!  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Buty zakupione i opłacone z preorderu 06.11.2019r. Buty w zakupionej rozmiarówce miały zostać wysłane do 07.11.2019 r.(ok, zakupione 06.11, nie spodziewałem się, że zostaną wysłane następnego dnia. Zakładałem 2-3 dni). Do dnia dzisiejszego zamówienie ciągle w kompletowaniu...pomimo dwóch próśb mailowych -brak wyjaśnienia. Wszystko się może zdarzyć, przypadki chodzą po ludziach, można przeprosić, wyjaśnić....ale takie traktowanie klienta jest abstrakcją w czystej formie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 23.11.2019 o 23:17, Patryczkens napisał:

Buty zakupione i opłacone z preorderu 06.11.2019r. Buty w zakupionej rozmiarówce miały zostać wysłane do 07.11.2019 r.(ok, zakupione 06.11, nie spodziewałem się, że zostaną wysłane następnego dnia. Zakładałem 2-3 dni). Do dnia dzisiejszego zamówienie ciągle w kompletowaniu...pomimo dwóch próśb mailowych -brak wyjaśnienia. Wszystko się może zdarzyć, przypadki chodzą po ludziach, można przeprosić, wyjaśnić....ale takie traktowanie klienta jest abstrakcją w czystej formie.

Nie bądź nadgorliwy- wyżej masz odpowiedź: "Na szczęście wiedzę można pogłębiać i zarówno nasza wysyłka jak i obsługa działa w tej chwili doskonale".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.10.2019 o 16:55, 4inHand napisał:

Dziękuję za ten komentarz! Jeśli chodzi o obsługę w MiMe to wypada mi posypać głowę popiołem. Wiedza, którą kiedyś miałem o tym jak organizować wysyłkę była niewystarczająca żeby poradzić sobie z tempem wzrostu marki. Na szczęście wiedzę można pogłębiać i zarówno nasza wysyłka jak i obsługa działa w tej chwili doskonale co widać zarówno w niezwykle rzadkich negatywnych komentarzach jak i komentarzach takich jak Pański. Jeszcze raz dzięki!  

To chyba jakiś żart. Jeśli doskonała wysyłka to taka, która zapowiada (w sensie pracownik oznajmia), że towar dostępny na stanie (nie preorder) jest w stanie wysłać w ciągu 10 (!) dni roboczych, to chyba żyjemy na innej planecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem tę samą wiadomość podczas składania zamówienia - 10 dni roboczych - zakup w sobotę, wysyłka w poniedziałek, u mnie w czwartek (poczta polska).

Nigdy nie miałem problemu z zamówieniami od nich, czy to preordery czy wyprzedaże.

Wiem, że mój komentarz nic nie zmieni bo patrzy się najczęściej tylko na te negatywne, ale mnie nigdy nie zawiedli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem w piątek rano, wysyłka w poniedziałek, dostałem we środę więc czas realizacji jak najbardziej w porządku. Sama koszula również mi pasuje, ładny kołnierzyk włoski. Liczyłem że materiał będzie trochę bardziej mięsisty, ale przyznam, że w ostatnim czasie nie spotkałem się z materiałem w błękitną pepitkę, który miałby taką właściwość. To moja pierwsza koszula od Tomka Milera i moim zdaniem opinie, że koszule są bardziej taliowane niż np. Osovskiego, nie są prawdziwe - przynajmniej w tym modelu. 39 dobrze na mnie leży, natomiast z Osovskim były bardzo na styk albo już były za małe. Mam nadzieję że po praniu też będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.