Skocz do zawartości

[POZNAŃ] Garnitur szyty na miarę.


Tadewosh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zwracam się do was forumowicze z prośbą o polecenie dobrych pracowni krawieckich w Poznaniu. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad garniturem szytym na miarę, a garnitur weselny będzie chyba odpowiednim żeby pierwszy raz tego spróbować. Chciałbym w jednym miejscu kupić garnitur + wszystkie dodatki, niestety nie znam się na tym, nie mam żadnej wiedzy kto i gdzie w Poznaniu zajmuje się szyciem na miarę. Po wstępnych poszukiwaniach w internecie mam kilka nazwisk ale chciałbym poznać wasze doświadczenia i typy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Milera, gdzie nie spojrzysz - tam go widać ;) wszędzie Miler :D 

 

Kolega @blekit obecnie szyje garnitur u Krupy&Rzeszutko, jest ku temu poświęcony wątek na forum.

 

 

Natomiast @waski ma garnitury od Z. Radlickiego, widziałem na żywo, trudno im cokolwiek zarzucić. 

 

 

Reasumując, myślę że wysyłając PW do ww. forumowiczów uzyskasz wszelkie odpowiedzi na pytania. Macaroni Tomato pisał kiedyś na swoim blogu o różnych typach krawców. Każdy z nich zapewnia oprócz usługi również fachowe doradztwo, także oddajesz się w dobre ręce. Chociaż niewątpliwie ma to przełożenie na cenę. 

  • Oceniam pozytywnie 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze polecam Pana Zbigniewa Radlickiego. W ciągu ostatnich kilku lat uszyłem u niego trzy garnitury, dwie sportowe marynarki i cztery pary spodni. Myślę, że po względem umiejętności dorównuje, a nawet przewyższa każdego krawca w Poznaniu, zaś pod względem ceny wszystkich bije na głowę.

PS Można na miejscu zamówić tkaniny (sporo próbników), ale żadnych dodatków (krawat, poszetka, buty) tam nie kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...
  • 11 months later...