Skocz do zawartości

Pierwszy garnitur, pierwszy niewypał


Christophorus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam drogich forumowiczy,

Zakładam ten temat, gdyż jestem laikiem w sprawach szycia garniturów na miarę, jednakże gdy odebrałem swój pierwszy, to aż się przeżegnałem. Do poprawy jest marynarka oraz spodnie. Załączam zdjęcia i poprosiłbym bardziej doświadczonych o to, by doradzili mi, co poprawić prócz zwężenia spodni, zwężenia marynarki oraz poprawy ramion, które są za szerokie. Ogólnie rzecz biorąc garnitur szyty (ponoć) na miarę u krawca, a wygląda jakby był po ojcu/dziadku :-P

post-7977-0-63017300-1458334821_thumb.jp

post-7977-0-01505300-1458334849_thumb.jp

post-7977-0-04242100-1458334878_thumb.jp

post-7977-0-48286100-1458334897_thumb.jp

  • Oceniam pozytywnie 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zweznia ramiona. Masz waskie a nawatowane jak u gracza futbolu amerykanskiego. Rekawy do wszycia na nowo bo sa zle wywazone. Musisz miec obrocone i zebrane z tylu. Rekawy do skrocenia ale jak zwezy C krawiec ramiona to same sie podniosa. Marynarka do skrocenia i wypoziomowania bo poly zachodza sie pod dziwnym katem.

Spodnie: wyglada na to ze masz nogi w X wiec spodnie powinny byc inaczej krojone.Za szerokie i za dlugie.

Tyle na dzien dobry;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hargin... zlituj sie... przeciez pisal, ze sie przezegnal...

 

Tak, przeżegnanie załatwia wszystko.... 

 

... trudno dać WIARĘ, że można otrzymać takie cudo od krawca ... i trudno dać WIARĘ, że pytanie jak poprawić ten relikt krojem osadzonym w latach 70 znajduje odpowiedź :)

 

EDIT: przyłączam się do pytania @blekita - i ciekaw jestem przebiegu procesu tego zamówienia... nie było przymiarek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach