Skocz do zawartości
Korneliuss

Co mam dziś na sobie

Rekomendowane odpowiedzi

Po raz kolejny widac że plaszcz i kapelusz ida razem w parze. Wrecz sa nieodzowne. Czapka pasuje bardziej do kurteczki ale przy minus 15 trzeba chronic uszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, ale jedna uwaga - ja bym bardziej zawadiacko (stylowo) wyprofilował nad para rondo kapelusza (szczegolnie tył), a szalik zawiązał na wyblinke (nazwa za Vslv), bo jest maly (objetosciowo).

Czarne z czarnym lub ciemne z ciemnym mnie nie kreci, ale co kto lubi.

+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czarne z czarnym lub ciemne z ciemnym mnie nie kreci, ale co kto lubi.

Zgadzam się. Sztruksy do kąta, reszta super. Szczególnie podoba mi się płaszcz (krój, a zwłaszcza kolor), sam chętnie bym taki upolował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ta z linka o wiele bardziej formalna, niż ta moja, do smokingu byłaby jak znalazł.

OK, zle sie wyrazilem, mialem napisac ze Twoja wydaje sie bardziej casual, po co od razu ta zlosliwosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

Zestaw wczorajszy z garniturem tweedowym w roli głównej:

Bez tytułu.jpg

_DSC0105.JPG

_DSC0100.JPG

Więcej zdjęć na blogu Mariusz Szaf: http://www.dareia.pl/szafamariusza/?p=360

Pozdrawiam i zachęcam do oceny.

Fajny zestaw. Szczególnie podoba mi się całość łącznie z płaszczem, a właściwie płaszczykiem.

Kamizelka ładnie się wpasowała w szarości. No i czerwony guziczek tym razem tylko filuternie wygląda spod krawata nie narzucając się zbytnio.

Spodnie wyglądają nieźle, może jeszcze jakaś drobna korekta w okolicy kolan.

Tak z ciekawości. Zazwyczaj spacerujesz z gołą głową? Lub posiadane nakrycie głowy nie pasowało do koncepcji zestawu?

Generalnie na tak.

pozdr.Vslv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Vislav,

dzięki za opinię. Co do spodni, to tak jak już wspominałem na blogu, zostały poddane poprawce już po odbiorze. Zwęziłem je 1cm w udzie, a rozszerzyłem ten 1cm od kolana w dół - myślę, że efekt jest ok. Co do nakryć głowy - muzę poeksperymentować. Na razie nie jestem przekonany ani do kaszkietu ani do kapelusza ani do futrzanej czapy. Muszę jednak szybko się decydować, bo lotnisko na głowie coraz większe.

Pozdrawiam, Mariusz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są jeszcze zwykłe czapki z dzianiny, wywijane, dobre na jesień i mrozy :)

Jedynie bym proponował, aby płaszcz był w innym kolorze/odcieniu szarości niż spodnie, jakoś wtedy ciekawiej to wygląda. Podobnie szalik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi także zestaw się podoba i nie jest nudny mimo monochromatyczności. Krój spodni na zdjęciach wygląda źle - bardzo duża róznica udo - koniec nogawki właśnie, ale może to wina zdjęcia. Poza tym jak Vislavowi, brakuje mi dopełnienia na głowie. Jakoś tak to niepoważnie wygląda jak dorosły facet się odstawi i lata z gołą głową ;)

Pomyślałbym nad przeszyciem ład nieco niżej bo łokieć ledwie się na nie łapie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

@Vislav,

dzięki za opinię. Co do spodni, to tak jak już wspominałem na blogu, zostały poddane poprawce już po odbiorze. Zwęziłem je 1cm w udzie, a rozszerzyłem ten 1cm od kolana w dół - myślę, że efekt jest ok. Co do nakryć głowy - muzę poeksperymentować. Na razie nie jestem przekonany ani do kaszkietu ani do kapelusza ani do futrzanej czapy. Muszę jednak szybko się decydować, bo lotnisko na głowie coraz większe.

Pozdrawiam, Mariusz.

Pisząc o spodniach i rejonie kolan - miałem na myśli krój typu "marchewka", tzn. utrzymanie prostej linii nogawki od górnej części uda, aż do kostek. Długość i szerokość nogawki na dole mogłaby pozostać tak, jak lubisz.

Oczywiście to tylko sugestia, a nie próba narzucania czegokolwiek.

pozdr.Vslv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

Mi także zestaw się podoba i nie jest nudny mimo monochromatyczności. Krój spodni na zdjęciach wygląda źle - bardzo duża róznica udo - koniec nogawki właśnie, ale może to wina zdjęcia. Poza tym jak Vislavowi, brakuje mi dopełnienia na głowie. Jakoś tak to niepoważnie wygląda jak dorosły facet się odstawi i lata z gołą głową ;)

Pomyślałbym nad przeszyciem ład nieco niżej bo łokieć ledwie się na nie łapie.

Pozycjonowanie łaty najlepiej określać przy ręce maksymalnie zgiętej w łokciu: środek łokcia = środek łaty.

Siedząc przy ławie z kuflem piwa w ręku i wygodnie oparty łokciami o tę właśnie ławę nie ryzykujemy przemoczenia tkaniny marynarki, jeśli trochę piwa się rozlało na blat.

# Caporegime - wydaje mi się, że w tym przypadku konsekwentne szarości zagrały. Mimo wszystko nie ma mundurowego efektu. Kolor ten sam, jednak faktury tkanin/dzianin są zróżnicowane.

pozdr.Vslv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

jeśli chodzi o czapkę powinieneś wziąć przykład z Vislava (zaprezentował to w innym wątku) będzie naprawdę elegancko:

A co ma jedno z drugim wspólnego? Spacer o wczesnym poranku z psem po lesie i elegancki szary zestaw???

Tak sobie myślę, że w Twoim przypadku Xkoziol lans musi być, jak się nie ma nic konstruktywnego do dodania. Ponadto to nie jest jest sala klubowa.

z szacunkiem Vislav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

jeśli chodzi o czapkę powinieneś wziąć przykład z Vislava (zaprezentował to w innym wątku) będzie naprawdę elegancko:

A co ma jedno z drugim wspólnego? Spacer o wczesnym poranku z psem po lesie i elegancki szary zestaw???

Tak sobie myślę, że w Twoim przypadku Xkoziol lans musi być, jak się nie ma nic konstruktywnego do dodania. Ponadto to nie jest jest sala klubowa.

z szacunkiem Vislav

Uważam, że jest fajna. Ogólnie wizerunek ze zdjęcia bardzo mi przypadł do gustu dlatego polecam koledze.
A ja uważam, że do tego zestawu absolutnie się nie nadaje - nie ten styl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super, przydałaby się koszula z zasłoniętymi guzikami. Do krawata mogą być odsłonięte, bo właśnie krawat zasłania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny zestaw! Na serio pierwsza w życiu muszka?

@PawelR

skąd takie rewelacje, że guziki nie powinny być widoczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

Pierwsze koty za płoty :) Chociaż fotka tylko z telefonu, to można stwierdzić, że wyglądasz przystojnie i elegancko (zabawny komplement od faceta :lol: ). Fryzura, zarost, profil, muszka - wszystko fajnie się komponuje.

No może z poszetką trochę bym zaszalał kolorystycznie, chociaż niekoniecznie.

pozdr.Vslv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny zestaw! Na serio pierwsza w życiu muszka?

@PawelR

skąd takie rewelacje, że guziki nie powinny być widoczne?

Mam już 2 i zdecydowanie będę miał więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze koty za płoty :) Chociaż fotka tylko z telefonu, to można stwierdzić, że wyglądasz przystojnie i elegancko (zabawny komplement od faceta :lol: ). Fryzura, zarost, profil, muszka - wszystko fajnie się komponuje.

No może z poszetką trochę bym zaszalał kolorystycznie, chociaż niekoniecznie.

pozdr.Vslv

Thx V!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

Najważniejszy pierwszy raz. Świetnie!

Tak na marginesie. Koszula nie musi mieć zasłoniętych guzików, chyba że na jakąś wieczorową uroczystość, ale na razie jest wczesny dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Vislav

Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

Najważniejszy pierwszy raz. Świetnie!

Tak na marginesie. Koszula nie musi mieć zasłoniętych guzików, chyba że na jakąś wieczorową uroczystość, ale na razie jest wczesny dzień.

Hej!

Stąd też była moja skromna sugestia nt. koloru poszetki

pozdr.Vslv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy wysoko zapinanej kamizelce czy marynarce moim zdaniem guziki nie stanowią żadnego problemu, wręcz przeciwnie - podoba mi się taki drobny akcent ;) Koszula z krytą plisą przydaje się do marynarek na dwa guziki z bardzo długim otwarciem. W takich wypadkach coś zgrzyta przy odsłoniętym całym rzędzie guzików.

4inHand - you nailed it ;) Bardzo dobrze to wygląda, jak zwykle Twój zestaw prezentuje bardzo wysoki poziom ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie!!! Bardzo proszę o opamiętanie się.

To jest forum dla ludzi elegankich - w ubiorze i manierach.

Użytkowników Vislava i xkozla bardzo proszę o zaprzestanie komentowania nawzajem swoich postów. W tym i w innych wątkach. Przynajmniej do czasu wyjaśnienia sporu.

Teraz jestem w pracy i nie mogę reagować, ale w stosownym czasie zrobię w wątku porządek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolejna osoba, która odezwie się z OT w tym temacie dostaje ban na 3 dni. Panowie nie potrafią skończyć to trzeba będzie pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PawelR

skąd takie rewelacje, że guziki nie powinny być widoczne?

Z bloga jednego z forumowiczów:

Smak nabyty - anatomia koszuli

Pierwszy raz po prostu przeczytałem, że plisa ma jakiekolwiek znaczenie ot zawsze uważałem że jest taki albo taki model koszuli - więc byłem zaskoczony. Ponieważ zaczynam dopiero uczyć się o modzie siłą rzeczy wszystko jest nowe i muszę w trochę uproszczony sposób przyswajać sporo rzeczy. Na rozumienie niuansów przyjdzie czas później. Więc zapamiętałem plisa do muchy i super wyjść pod krawat.

Jakoś jedno zdanie utkwiło mi w pamięci: "jeśli więc planujesz muchę zamiast krawata, wybierasz plisę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.