Jump to content

Recommended Posts

Otrzymałem odpowiedź, że obecnie realizacja trwa od 3-4 tygodni. Nie zmienia to faktu, że już jest niebezpiecznie blisko dalszych widełek a spodni dalej nie ma :)

 

Dodatkowo mam pytanie, jak wygląda gwarancja na spodnie benevento? Gwarancja obejmuje okres 24mc? jakie macie doświadczenia?

Chciałem zareklamować spodnie które rozeszły się na szwie w kroku zakupione 23 miesiące temu licząc po dacie otrzymania towaru to odmówiono mi takiej możliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja reklamowałem spodnie flanelowe, które po niecałym roku przetarły się w kroku. Można dyskutować, czy to wina materiału czy fizjonomii noszącego. W tym przypadku nie było problemów, uszyli mi nowe spodnie z tkaniny z bieżącego wówczas sezonu (100-150zł droższe), bez żadnej dodatkowej argumentacji z mojej strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, tkowalcz napisał:

Ja reklamowałem spodnie flanelowe, które po niecałym roku przetarły się w kroku. Można dyskutować, czy to wina materiału czy fizjonomii noszącego. W tym przypadku nie było problemów, uszyli mi nowe spodnie z tkaniny z bieżącego wówczas sezonu (100-150zł droższe), bez żadnej dodatkowej argumentacji z mojej strony.

U mnie było dokładnie tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Robbie1991 napisał:

 

Chciałem zareklamować spodnie które rozeszły się na szwie w kroku zakupione 23 miesiące temu licząc po dacie otrzymania towaru to odmówiono mi takiej możliwości.

Nie musisz pytać czy możesz złożyć reklamację  ,  to Twoje prawo , a w jaki sposób zostanie rozpatrzona to inna sprawa . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Cineos napisał:

@Sigmund @zixart @adamW Też miałem problem mailowy i z ciekawości napisałem na messengerze. Odpowiedź była po kilku godzinach lub następnego dnia roboczego z rana. Może warto spróbować tą stroną jeżeli pisemnie albo po prostu zadzwonić?

Dziękuję za informację, niestety sam nie korzystam z Facebooka. Mam jednak nadzieję, że uda się 'wznowić' kontakt mailowy.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już czekam na spodnie odesłane do poprawki około pół roku (jeśli nie więcej). Kontakt prawie zerowy. Wybieram się osobiście do Gliwic wyjaśnić sprawę. Komentarz chyba zbyteczny.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.05.2018 o 16:14, Miro napisał:

Ja już czekam na spodnie odesłane do poprawki około pół roku (jeśli nie więcej). Kontakt prawie zerowy. Wybieram się osobiście do Gliwic wyjaśnić sprawę. Komentarz chyba zbyteczny.

@Miro Pana spodnie nigdy nie trafiły do poprawki do naszej siedziby co zresztą potwierdza status listu przewozowego. Sprawę oczywiście rozwiążemy. Proszę w poniedziełek o kontakt z obsługą klienta pod nr. tel. 880 41 42 40

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Benevento napisał:

@Miro Pana spodnie nigdy nie trafiły do poprawki do naszej siedziby co zresztą potwierdza status listu przewozowego. Sprawę oczywiście rozwiążemy. Proszę w poniedziełek o kontakt z obsługą klienta pod nr. tel. 880 41 42 40

Nie będę publicznie opisywał szczegółów, lecz już wiele tygodni temu wyjaśniłem sprawę z Państwa Szefem, który odniósł się do moich słów pozytywnie (na co mam dowody w postaci ciągle przechowywanej korespondencji elektronicznej), nawet ponownie zapisał szczegóły poprawek i dwukrotnie informował, że poprawione (ponownie  uszyte) spodnie lada dzień zostaną wysłane (na wszystko mam rzeczowe dowody).

Po czym kontakt całkowicie się urwał z Państwa strony i zareagowaliście Państwo dopiero w dniu napisaniu mojego poprzedniego postu na Forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obserwując forum od dłuższego czasu, Benevento w mojej głowie równa się fuck up'y i aż dziwne, że forum to znosi i znosi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.06.2018 o 23:42, JD! napisał:

Obserwując forum od dłuższego czasu, Benevento w mojej głowie równa się fuck up'y i aż dziwne, że forum to znosi i znosi :)

@JD! Dziękujemy za wsparcie. Konstruktywna krytyka jest najprzyjemniejsza i najsensowniejsza.

Benevento-ss2018_text-2.jpg

Pozdrawiam serdecznie,

Katarzyna Fulara

Współtwórca marki Benevento

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.04.2018 o 13:20, elvvis napisał:

Nigdy nie poprawiałem spodni , czy da się poszerzyć w biodrach ? 

@elvvisW spodniach garniturowych, lnianych, moleskinach i sztruksach da się spodnie poszerzyć w biodrach. W spodniach typu chino w szczególności w ciemnych kolorach niestety już nie ponieważ widać ślady po igle. Niektórzy mimo to poszerzają spodnie i mówią nam, że po kilku praniach ślady są już praktycznie nie widoczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Benevento - ile teraz trzeba czekać na spodnie, ale tak uczciwie i realnie? Mowa o spodniach z modyfikacjami, typu zaszewki, gurt, mankiety.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.06.2018 o 20:49, R50 napisał:

@Benevento - ile teraz trzeba czekać na spodnie, ale tak uczciwie i realnie? Mowa o spodniach z modyfikacjami, typu zaszewki, gurt, mankiety.

@R50 Ostatnia dostawa tkanin była opóźniona o 1,5 mc, żebym mógł Panu podać realną realizację zamówienia musiałbym wiedzieć czego ma dotyczyć zamówienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.06.2018 o 20:49, R50 napisał:

@Benevento - ile teraz trzeba czekać na spodnie, ale tak uczciwie i realnie? Mowa o spodniach z modyfikacjami, typu zaszewki, gurt, mankiety.

Ja kupując praktycznie od początku istnienia firmy na forum, nigdy nie miałem spodni modyfikowanych szybciej niż miesiąc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.06.2018 o 12:26, Typowy Janusz napisał:

Ja kupując praktycznie od początku istnienia firmy na forum, nigdy nie miałem spodni modyfikowanych szybciej niż miesiąc. 

Zgodnie z informacją na stronie na spodnie MTM czeka się około 21 dni roboczych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy uczestnicy forum,

Pragnę poinformować, że od kilku dni nasze spodnie można przymierzyć, dotknąć, ocenić i co najważniejsze kupić na ul. Partyzantów 33 w Gdańsku w siedzibie sklepu klasycznebuty.pl

Zapraszamy.

Z poważaniem,

Zbigniew Cojg

artigiano-riba[1].jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, Benevento napisał:

Zgodnie z informacją na stronie na spodnie MTM czeka się około 21 dni roboczych.

Na stronie jest informacja o 21 dniach. Nie około 21 dniach. Zakładam, że podane na stronie informacje są rzetelne i mówią o maksymalnym czasie 21 dni. Ja ostatnio czekałem na spodnie 2 miesiące. Teraz, pomimo, że przed zamówieniem upewniłem się że tkaniny są dostępne, zamówienie już jest opóźnione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adamW Proszę podać nr. zam. w wiadomości prywatnej, sprawdzę status. Sądząc po nicku Pana zamówienie (04.06.18) nie jest jeszcze opóźnione (21 dni roboczych).  

PS. Dla Pana informacji Pana zamówienie MTM jest w trakcie szycia, więc w poniedziałek nastąpi wysyłka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Benevento napisał:

@adamW Proszę podać nr. zam. w wiadomości prywatnej, sprawdzę status. Sądząc po nicku Pana zamówienie (04.06.18) nie jest jeszcze opóźnione (21 dni roboczych). Proszę nie wprowadzać w błąd.   

PS. Dla Pana informacji Pana zamówienie MTM jest w trakcie szycia, więc w poniedziałek nastąpi wysyłka.

 

Skoro na stronie jest informacja o 17 dniach roboczych to jednak jest opoznione 😀. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benevento otworzyło właśnie outlet, działają w nim nawet kody rabatowe, w dodatku deklarują wysyłkę w 48h - to chyba okazja. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklamacja spodni w benevento - szerzej o problemie w poście z 28 marca

1. Wysyłka do reklamacji w połowie maja (spodnie zakupione w listopadzie 2016) potem brak kontaktu, zadzwoniłem w połowie czerwca, info że wszystko jest OK. Potem znowu brak kontaktu aż do 7 lipca kiedy napisałem maila...

2. Odpowiedź - spodnie wykazują znaczne zużycie! Informowałem że spodnie były założone kilkanaście razy i uprane 3 może 4 razy więc proszę o wskazanie miejsc "zużycia".

3. Odpowiedź - spodnie faktycznie nie są przetarte. Jednak istotny jest czas - za późno je zareklamowałem, jakbym reklamował wcześniej to reklamacja byłaby uznana bez problemu. Pani Iza stwierdza ze tkanina jest doskonałej jakości. No to ja pytam na jakiej podstawie reklamacja byłaby uznana skoro tkanina jest doskonała.

4. Odpowiedź - niewłaściwe pranie. Ja, zmęczony korespondencją z Panią Izą i Kasią, proszę o wskazanie wreszcie przyczyny zniszczenia spodni (przypomnę że kosztowały 360 zł) bo już mam 3 różne wersje a żona w szoku że po 32 latach życia się okazało że nie umie uprać spodni...

5. Brak odpowiedzi, spodnie nadal sobie gdzieś leżą, szkoda że nie w mojej szafie :)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Grześ_k, zakladam ze chodzi o chino xpress? Mam dwie pary i to moje najgorsze spodnie. Granatowe po dwoch praniach wygladaja gorzej niz spodnie z Mango/HM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Grześ_k napisał:

Pani Iza stwierdza ze tkanina jest doskonałej jakości

Moje moleskiny są doskonałej jakości jeśli za wyznacznik tejże przyjmiemy kurczenie się od prania w niskich temperaturach :D Tak samo jak inna firma stwierdziła że jak buty pleśnieją to sa wysokiej jakości bo byle czego pleśń nie je. Ot kwestia zdefiniowania jakości :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.