Jump to content

Recommended Posts

@Bogusław, mam 2 koszule red line (jedna to jort) i jestem z nich bardzo zadowolony. Mam też 4 koszule eton i nie dostrzegam żadnej różnicy w jakości wykonania w porównaniu do susu red line. Materiały też są porównywalne. Wolę susu, ponieważ leżą na mnie najlepiej ze wszystkich marek. Jort rozmiar 39 (extra slim fit) ma bardzo zbliżone wymiary do slim fit w rozmiarze 38.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 6.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jak zauważyłem swego czasu, że SuSu stopniowo usuwa dla kolejnych krajów tabele z wymiarami ubrań, profilaktycznie porobiłem screeny (przynajmniej dla tych najpopularniejszych krojów). Niech Wam służą

Jest pięknie:

Że jak otworzą outlet to nikt nie będzie się przejmował tymi fotkami 

Posted Images

2 godziny temu, Aras napisał:

Pewnie sporo osób pokupowało "na górkę" albo "do przymierzenia" i trochę bez sensu to wrzucać na bazarek, bo to nie jest sprzedaż per se ale odstąpienie rzeczy z outletu zamiast odesłania do SuSu:)
Ja na pewno będę miał kilka garniturów/marynarek w rozmiarze 98 do zwrotu i wrzucę tutaj fotki.

 

Super :)

Link to post
Share on other sites

Zdarzyło wam się kiedyś żeby przelew „zaginął”? Zamówiłem jedną marynarkę z outletu, a ponieważ nie dostałem potwierdzenia zamówienia po dwóch dniach napisałem maila do SUSU z pytaniem o potwierdzenie. O dziwo nie mają żadnego zamówienia w systemie przypisanego do mojego maila ani też żadnej płatności. Teraz wysłałem potwierdzenie przelewu (zaksięgowany 2 dni temu), ale jestem zdziwiony całą tą sytuacją. Nigdy mi się to nie zdarzyło podczas zakupów przez internet. 

Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Jerzy01 said:

Zdarzyło wam się kiedyś żeby przelew „zaginął”? Zamówiłem jedną marynarkę z outletu, a ponieważ nie dostałem potwierdzenia zamówienia po dwóch dniach napisałem maila do SUSU z pytaniem o potwierdzenie. O dziwo nie mają żadnego zamówienia w systemie przypisanego do mojego maila ani też żadnej płatności. Teraz wysłałem potwierdzenie przelewu (zaksięgowany 2 dni temu), ale jestem zdziwiony całą tą sytuacją. Nigdy mi się to nie zdarzyło podczas zakupów przez internet. 

Właśnie to mi się zdarzyło w SuSU, ale zadzwoniłem na infolinię, pani znalazła bez problemu to "zagubione" zamówienie, przeprosiła, powiedziała, że wystąpił jakiś problem techniczny, zrobiła mi refund i poprosiła, żeby zamówić ponownie. Gorsza sprawa, bo zamówiłem ponownie i znowu żadnego powiadomienia nie dostałem :(

A przy okazji - zamówiłem z outletu trochę garniturów w poniedziałek i nadal mam "Order is in process", to zwykle tak długo trwa w przypadku outletu?

Link to post
Share on other sites

Odpowiedzieli mi na Whatsappie, że nie wszystkie potwierdzenia spływają prawidłowo, ale kiedy poprosiłem o skojarzenie adresu mailowego ze zgubionym zamówieniem, to znaleźli je w bazie. Chociaż powiadomienie dalej nie przyszło.

 

Wygląda na to, że system jest przeciążony i nie nadąża z taką ilościa zamówień. Ale po stronie obsługi chyba wszystko gra.

Link to post
Share on other sites
W dniu 28.11.2020 o 11:22, jugend napisał:

 

Dzwoniłem dziś do nich, bo na stronie się nic nie wyświetlało, nie przyszedł żaden email, ale Pani wyszukała moje dwa zamówienia po emailu i potwierdziła, że jest ok. Więc też potwierdzam, że nie ma się co martwić. 

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, jugend said:

Odpowiedzieli mi na Whatsappie, że nie wszystkie potwierdzenia spływają prawidłowo, ale kiedy poprosiłem o skojarzenie adresu mailowego ze zgubionym zamówieniem, to znaleźli je w bazie. Chociaż powiadomienie dalej nie przyszło.

 

Wygląda na to, że system jest przeciążony i nie nadąża z taką ilościa zamówień. Ale po stronie obsługi chyba wszystko gra.

@jugenda na jaki numer pisałeś? Ja na +31 655 110 516, ale nikt mi nie odpisał od kilku dni.

Link to post
Share on other sites

Panowie, czy możecie poradzić w kwestii rozmiaru susu w porównaniu do np. Vistuli/lantiera, bo myślę, że z tym każdy miał do czynienia. Nominalnie odpowiednikiem vistulowej 176/112 jest 56 susu. Porównuję vst slim (nie super slim) do susu napoli/havana. Czy rzeczy susu są dłuższe / krótsze i szczuplejsze/ obszerniejsze niż vst? 

Link to post
Share on other sites

Część II. Lato. Znów tylko 98-ki.

C1334 - Havana - 75% wełna, 10% jedwab, 10% poliamid, 5% len - raczej szorstki materiał. Ciekawy. Ładny kolor. Niestety rękawy krótsze niż przewiduje standard. Muszę się zastanowić, czy warto ratować rękawy czy jednak oddać.

1699703573_C1334-marynarkaletniakrata-765PLN-final.thumb.jpg.906b86ca41eebf1483503790826ae296.jpg

 

P5154 - Havana - 100% len Solbiati, lekki i przewiewny. Jak widać "gnieciuch". Raczej do oddania.

624481149_P5154-len-839PLN-final.thumb.jpg.da63f1a00902332196573fabc06a8ae1.jpg

 

P6094 - Jort - wełna Traveller - full canvas. Najdroższa rzecz z outletu. Materiał matowy, całkiem przyjemny. Efekt trochę psują dziwne, jaśniejsze poziome paski widoczne głównie na lewej części marynarki. Ale to trochę "szukanie dziury w całym".
Być może to jedyna z letnich rzeczy jaką zostawię.

502327564_P6094-jasnoniebieskiJort-1625PLN-final.thumb.jpg.313340f7b991120bf6a4e653226f3c62.jpg

 

P6003 - Sienna - 38% wełna, 34% jedwab, 28% len - niezbyt miękki materiał, spodnie chyba węższe niż w innych Siennach a może to tylko odczuwalny efekt szorstkości materiału. Do oddania.

1858878694_P6003-niebieskisienna-930PLN-final.thumb.jpg.1b28f54700f9029979f76bb6cbe7387c.jpg

 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.