Skocz do zawartości

Druga para butów - co polecacie?


stanisław

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującym użytkownikiem więc bardzo proszę o wyrozumiałość :) Jako ,że niedawno zakupiłem parę klasycznych oxfordów czarnych ,postanowiłem nabyć drugą parę butów w kolorze brązowym i tu się pojawia pytanie: jakiego typu brązowe buty będą najbardziej uniwersalne? Myślałem nad tymi, :

Dołączona grafika

Jako ,że wole mieć mniej rzeczy ,a lepiej wykonanych to tym razem pragnę zrobić je u porządnego szewca. Tu pojawia się drugie pytanie: Do kogo się udać Myślałem nad p. Januszkiewiczem ,ale może polecacie kogoś innego?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może prócz oksfordów rozważ też angielki (z częścią do sznurowania naszytą na wierzch), np:

http://www.pediwear.co.uk/crockett/products/339.php

Januszkiewicz to bezpieczny wybór, choć na tym forum ludzie opisują swoje pozytywne doświadczenia również z paroma innymi rzemieślnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie buty? Wedłud mnie kolejna para czarnych wiedenek (oksfordów) może być z nakładanym noskiem i ażurem na kancie- jeśli chodzisz do pracy w takich butach jedna para Ci nie wystarczy.

Jeśli te buty nie mają być częścią zawodowego uniformu proponuję brązowe wiedenki, bez ażuru na kantach. Golfy jakie pokazałeś to śliczne buty, ale mniej wszechstronne. Nie odbrze nosie się je do cienkich materiałow.

Ale- Jeśli napradę je chcesz i jesteś o tym przekonany, to kupuj. Sam kształtujesz swój styl!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem początkującym użytkownikiem więc bardzo proszę o wyrozumiałość :) Jako ,że niedawno zakupiłem parę klasycznych oxfordów czarnych ,postanowiłem nabyć drugą parę butów w kolorze brązowym i tu się pojawia pytanie: jakiego typu brązowe buty będą najbardziej uniwersalne? Myślałem nad tymi, :

Dołączona grafika