Skocz do zawartości

Długość spódnicy


pszemau

Rekomendowane odpowiedzi

Wydzielono z tematu kobieca garsonka

Losowo czytam zaległe wątki na forum, wchodzę, paczę, a tu taki rarytas! Nie znam się, to się wypowiem, a jak.

Mam wrażenie, że pewną część obecnej tu krytyki należy złożyć na karb pewnej pomyłki, a mianowicie przyzwyczajenia Kolegów do tego, że gdzie jak gdzie, ale na piersi marynarka powinna leżeć gładko i in ordnung. Bo męskie marynarki - wiadomo, mają w tym miejscu wypełnienia i wkłady formujące. Ale damskie garsonki w tych rejonach inne zgoła mają wypełnienia, inne to wkłady - o niebo ciekawsze od włosianek i płócien - rejony te formują. A o nich nic ze statycznego zdjęcia nie powiemy, no nie da rady. Dlatego marynarka (w mojej terminologii to garsonka albo żakiet - ale ja się nie znam) zakręciłaby moją szyją bez wątpienia.

Ale że potrafię się mądrzyć na każdy temat, to wygłoszę tu dwie światłe rady:

1. Nie jest zaskoczeniem, jeśli się nad tym chwilę zastanowić, że kobiety z długością spódnic mają większe znacznie zawirowania, niż mężczyźni z długością spodni. Ta długość jest moim zdaniem bardzo nietrafiona. Coś mi się majaczy, że kiedyś czytałem o "biznesowej" długości spódnic 8 cm nad kolanko - ta długość, jeszcze nie mini, ale już dość odważna, bardzo by pomogło temu zestawowi (w mojej terminologii to jest kostium, czyli żakiet/garsonka ze spódnicą, a ze spodniami byłby spodnium, ale może ten "kostium" to obcy Poznaniowi rusycyzm). Tak czy inaczej ujęcie tej spódnicy połaci tkaniny wielkości boiska do siatkówki na pewno by pomogło. Prawie na pewno.