Jump to content

saphir.pl

Partner
  • Content Count

    3,344
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    32

saphir.pl last won the day on February 12

saphir.pl had the most liked content!

Community Reputation

2,198

2 Followers

About saphir.pl

  • Rank
    Mirror Shine

Kontakt

  • Strona WWW
    http://multirenowacja.pl

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

8,043 profile views
  1. Do OUTLETU wleciało sporo SAMPLI i SECONDSÓW z rabatami -40% i -35%, także jest trochę okazji dla "snajperów". Dział polecam oglądać od ostatnich podstron, bo tam chyba ustawiają się te nowe indeksy
  2. Jeżeli chodzi o różnicę, to zasadniczą różnicą jest fakt, iż NAPPA jest dużo delikatniejsza, bo dedykowana jest tym bardzo delikatnym i wrażliwym skórom. Standardowe środki dla przykładu dość często przyciemniają delikatne skóry. Przy kremie NAPPA będzie większa szansa, by tego nie było. Na pewno działa na skórę z mniejszą mocą, ale jest za to dużo bezpieczniejsza i delikatniejsza w działaniu.
  3. @john220, jeżeli towar został zakupiony w MULTIRENOWACJA.PL z takimi pytaniami i w podobnych przypadkach zawsze zachęcam, by od razu pisać e-mail do supportu. Pewnie sprawa byłaby już dawno wyjaśniona i załatwiona. Ja bywam na forum, ale nie monitoruję wszystkiego. W takiej sytuacji nie wiem też nigdy, czy produkt w ogóle wyszedł od nas, czy z jednego z wielu sklepów które zaopatrujemy hurtowo. Jeżeli to zakup u nas, co mogę najlepszego zrobić w tym momencie, by pomóc? Odesłać do supportu Tam ekipa dokładnie sprawdzi co się stało i pomoże o wiele szybciej i sprawniej niż z pośrednikiem. Takie pomyłki zdarzają się niezmiernie rzadko. Dużo częściej klient nieświadomie klika inny produkt niż zamierzał także to należy zweryfikować w pierwszej kolejności. Taka pomyłka mogła nastąpić u nas tylko w 2 przypadkach - awaria systemu, niedoświadczony pracownik na zmianie, który poszedł na skróty. Nie wykluczam żadnej opcji, ale support dokładnie to zbada, jak będzie zgłoszenie. Także czekamy na kontakt i wtedy na pewno pomożemy
  4. @Wodzu, tam zaraz MTO. Takie sprawy załatwiamy od ręki: https://patine.pl/brogues-nolan-589sts-country-calf-brown.html
  5. W ramach MTO raczej bez problemów i w dowolnej konfiguracji. W stałej ofercie na razie chyba tego modelu nie będzie, ale gdyby ktoś był zainteresowany zachęcam do kontaktu z naszym supportem via e-mail. Tam wiedzą lepiej
  6. Myślę, że akurat 664 nie jest zagrożony Co prawda, wiele się działo na przestrzeni ostatniego roku, łącznie z COVID-19 w ostatnim czasie (ale nie tylko). To wszystko mocno destabilizowało łańcuchy dostaw i plany oraz wpływało na nasze decyzje. Wygląda na to, że stopniowo zaczyna się stabilizować. Nie mogę napisać, że jest dobrze, ale widzę w końcu jakieś światło Mam nadzieję, że wszystko stopniowo będzie wracało do normy, a za taką uznaję pełną dostępność 664
  7. Zostawię i tu, bo taniej nigdy nie było i można skorzystać póki są jeszcze jakieś rozmiarówki. Marka HANGER PROJECT wycofuje się z Europy. Wygląda na to, że mamy do czynienia z ostateczną decyzją. W związku z tym i my zamykamy temat więc od dziś wyprzedaż -30% na wszystkie indeksy: https://patine.pl/category/marka-hanger-project https://multirenowacja.pl/category/marka-hanger-project *Uzupełnienia stanów już nie będzie
  8. Marka wycofała się z Europy. Próbowaliśmy walczyć, ale wygląda na to, że mamy do czynienia z ostateczną decyzją. W związku z tym i my zamykamy temat więc od dziś wyprzedaż -30% na wszystkie indeksy: https://patine.pl/category/marka-hanger-project https://multirenowacja.pl/category/marka-hanger-project *Uzupełnienia stanów już nie będzie
  9. Jak zawsze! Piękna robota Andrzej! Jeżeli chodzi o zamówienia to lecę na PRIV. Wspieramy się teraz nawet z konkurencją, więc z Przyjaciółmi tym bardziej! Może coś wymyślimy
  10. W obecnym czasie nawet na miejscu jest to niemożliwe. Przed zarazą poza naszą siedzibą również ciężko, gdyż przyjęliśmy (przynajmniej na razie) alternatywną strategię rozwoju opartą na dystrybucji on-line. Obecnie już pewnym standardem jest, że klient zamawia kilka, a nawet kilkanaście par, po przymiarkach zostawia sobie najlepiej pasujące, a resztę zwraca (darmowa wysyłka powyżej 999PLN, darmowa pierwsza wymiana). Także jeżeli to możliwe, gorąco polecam. Jeżeli nie, można ewentualnie próbować umówić się z naszymi przyjaciółmi, którzy czasem pod klienta ściągają pary do siebie: @Krupa & Rzeszutko w Poznaniu, @Wielki Shoe w Warszawie. W takim przypadku zakupu należy dokonać oczywiście w wymienionych zakładach.
  11. @ERASTFandorin, jeżeli ten model nie może wyjść z głowy, zapraszam na PRIV. Może spróbuję jakoś pomóc
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.