Jump to content

Baristan

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

About Baristan

  • Rank
    Zwykły

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Policja nie ale prokuratura 😉 W związku z oświadczeniem jakie otrzymałem od p. Szuby wczoraj w nocy, wykreśliłem sfałszowany i zamieniłem na wirtualny we wcześniejszym wpisie. Otrzymałem 20.03.2018 monit z numerem listu przewozowego - potwierdzenie złożenia zamówienia na przesyłkę której jestem odbiorcą . Tracking był niemożliwy - wyskakiwał błąd po wpisaniu numeru na stronie UPS, ponieważ paczka nigdy nie została fizycznie odebrana przez kuriera. Dlatego uważałem że, numer jest fałszywy. Buty finalnie otrzymałem 11.01.2019 z zupełnie innym numerem listu przewozowego. Jeżeli p. Szuba poczuł się urażony to przepraszam. Dalej podtrzymuję fakt przywłaszczenia przez p Szubę prawideł cedrowych: o fakcie ich braku poinformowałem od razu po otrzymaniu przesyłki 11.01.2019.
  2. Nie wieszam na Nikim "psów", piszę o swoich doświadczeniach przy współpracy z p. Szubą. Nie zwrócenie prawideł jest faktem (od stycznia 2019 bezskutecznie próbowałem wyegzekwować zwrot), wirtualny numer przesyłki również, piszę o tym żeby pozostali użytkownicy forum mieli świadomość postępowania Szewc24 ze swoimi klientami. Cała sprawa jest udokumentowana, łącznie z postępowaniem RPK. Na forum jest obszerny wątek z podobnymi historiami tutaj. Polecam każdemu przed podjęciem współpracy z Szewc24 o zapoznanie się z wątkiem.
  3. Najgorsze w całym tym ambarasie był brak informacji o opóźnieniach i nieskuteczne próby nawiązania kontaktu przez 6 (!) miesięcy. Mediacje RPK okazały się kompletnie nieskuteczne. To wszystko kosztowało trochę nerwów i było najzwyczajniej nieprzyjemne. Nie wiem czy to przesada... natomiast faktem jest że, kilka godzin po wpisie otrzymałem telefon od p. Szuby z deklaracją zwrotu prawideł 😉 Puentując największym plusem poszukiwania usług szewskich w internecie, było odnalezienie forum BwB, tak jak było w moim przypadku😊
  4. Obuwia nie posiadam, naprawiałem jednak u p. Szuby obuwie. Po ponad roku odzyskałem swoją parę: co do wykonanej pracy nie mam większych zastrzeżeń, niewątpliwie jest to osoba z dużą wiedzą ze specyficznym podejściem do klienta... Ilość kłamstw, kilka terminów zwrotu obuwia (łącznie z fałszywym wirtualnym numerem listu przewozowego tzn. tracking paczki nie był możliwy ponieważ nigdy nie została odebrana przez kuriera), wręcz pretensji, że chciałbym otrzymać obuwie z powrotem sprawiło że, sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta. Koniec końców otrzymałem obuwie zawilgocone, bez prawideł. Dlatego byłbym wielce ostrożny jeżeli chodzi o jakąkolwiek współpracę z w/w osobą.
  5. Szukam czarnej skórzanej damskiej kurtki w dobrej relacji cena/jakość... znalazłem do tej pory: https://ochnik.com/kurtka-damska-kurds-0202-4214-w19.html Ktoś ma doświaswiadczenia z Ochnikiem ? Może inne pomysły ? (budżet do 1 tyś zł) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Drodzy forumowicze, czy miał ktoś z Was podobną sytuację: zafarbowanie przedmiotów (bilet, białe etui) przechowywanych w kieszeniach zewnętrznych tej torby, podczas pierwszego użycia. Czy mogło to być spowodowane temperaturą itp. czy jest to raczej ewidentna wada produktu ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.