Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/05/2019 in all areas

  1. 16 points
  2. 12 points
  3. 5 points
    No offence, ale kojarzysz mi się z nihilistami z Big Lebowski:)
  4. 5 points
  5. 4 points
  6. 4 points
  7. 2 points
    Sklep może zrobić obniżkę, a klient może towar zwrócić w okresie 14 dni. Sklep może się ustosunkować do dziwnej - stworzonej przez siebie - sytuacji, gdzie klientowi może się bardziej opłacać dać zarobić listonoszowi dwa razy i marnować czas sprzedawcy. Jednak, z całym szacunkiem, nie uważam, aby moje zachowanie w postaci zadania pytania - zarówno w kwestii jego formy, miejsca, jak i celu - były "poniżej wszelkiej krytyki". W każdym razie - oczywiście szalika oraz swetra nie odesłałem i nawet nie miałem takiego zamiaru. Poznaliśmy reakcję Shoepassion na podobną sytuację. Poznaliśmy też reakcję Szarmanta... A nie, nie poznaliśmy. Był brak jakiejkolwiek reakcji. Patrząc na pozytywne reakcje pod postem @nets zauważam, że mój wpis mógł zostać - zupełnie niesłusznie - potraktowany jako pieniackie szczypanie się o 30 zł. To wskazuje tylko, że za mało się znamy osobiście i trzeba mi wreszcie pojawić się na spotkaniu Forumowym.
  8. 2 points
  9. 2 points
  10. 2 points
  11. 1 point
    Czy ktoś z Kolegów słyszał o takim wynalazku jak w miarę ładne, eleganckie buty z zamontowanymi blokami SPD !? Uwielbiam do pracy dojeżdżać rowerem, ale jednocześnie używanie dwóch rowerów (sportowego z pedałami SPD i oddzielnego roweru do pracy ze zwykłymi platformami) już mnie lekko denerwuje Dla podkreślenia, że nie żartuję, wklejam foto
  12. 1 point
    Wbrew pozorom i okolicznościom pod płaszczem było dość formalnie (z krawatem ).
  13. 1 point
    A ja polecam bezbarwny , stosuje do większości butów a szczególnie do jasnych brązów 😎
  14. 1 point
    Herring Holmes. To już chyba ich czwarta zima, sprawują się nienagannie. I można w nich śmiało rzucać się śnieżkami, sprawdzone. Uszkodzeń brak.
  15. 1 point
    Powiem inaczej, Loake uk 10 i Timbery 44,5 a mierzyłem 45 i jest większy komfort. Stopa 28,8mm.
  16. 1 point
    Ja kupuje już praktycznie tylko non-iron z CT. Dla mnie nie ma żadnej różnicy w komforcie noszenia względem zwykłych koszul tej firmy.
  17. 1 point
    Koszule non-iron mają dużo słabszą przepuszczalność powietrza. Przetestowałem dwie lub trzy różne firmy (w tym CT) i przestałem je kupować.
  18. 1 point
    Z tygodnia / koronka
  19. 1 point
    Nie musi być identyczny kolor,wystarczy przybliżony np.jasny brąz.
  20. 1 point
    Od 42 minuty moje wybory najlepiej i najgorzej ubranych mężczyzn https://www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Na-tapecie/5002536/Na-tapecie-Edyta-Jungowska-Kasia-Nova/9de7a409e501ad0f6606b3e4800ee945 Pozdrawiam
  21. 1 point
    Woodstock za 115 GBP https://www.tkmaxx.com/mens-gold-label/gold-label-shoes/blue-leather-derby-shoes/p/77027952
  22. 1 point
    W TKmaxx Forum są Trickers'y za 779 rozmiar 8.5 Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
  23. 1 point
    pospolity model, ale lubię go
  24. 1 point
    Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Czy w dniu zakupu szalika cena była akceptowalna? Skoro Pan się zdecydował zakupić szalik w cenie jaka byłe w sklepie to skąd działania na publicznym forum w celu próby zwrotu 30 zł (słownie: trzydzieści złotych)? Bo sklep odważył się zrobić obniżkę?
  25. 1 point
  26. 1 point
    Ja czekam na realizację z Black Friday. Sklep stosuje coraz bardziej nowatorskie rozwiązania biznesowe - jest jednym z perkursorów stosowania preorderu na masową skalę, a teraz pojawiła się kolejna nowość - tę samą rzecz sprzedajemy równocześnie różnym klientom . Niewątpliwie jest to korzystne dla sklepu i względnie korzystne dla klienta, który towar otrzymał (w tym przypadku @Żorż Ponimirski), niestety koncepcja nieco zawodzi w odniesieniu do drugiego z klientów, zwłaszcza jeżeli ten przypadkiem orientuje się, że zapłacił i nic z tego nie ma (padło na mnie). Być może sklep oczekuje, że klienci ustalą jakieś zasady timeshare, choć obawiałbym się, czy sklep nie zechce jeszcze prowizji za korzystanie przez klientów z tej koncepcji. Nieco bardziej serio to po ustaleniu (z mojej inicjatywy, a jakże), że zakupiony przez mnie kaszkiet został już sprzedany komuś innemu, otrzymałem przeprosiny, kod zniżkowy na 20% (notabene nędza w porównaniu do zniżek oferowanych na BF) oraz informację o zwrocie środków. To ostatnie nastąpiło akurat szybko, a nawet zbyt szybko, ponieważ chciałem wybrać inny kaszkiet z zachowaniem ceny z BF. Sklep na to ostatnie wyraził zgodę, zażyczył sobie płatność przelewem oraz wysłanie potwierdzenia przelewu mailem, co nastąpiło kilka dni przed Świętami. Od tego czasu cisza. W międzyczasie np. dzisiaj doręczono mi przesyłkę z innego sklepu, gdzie zamówienie złożyłem w niedzielę późnym wieczorem (a wtorek był przecież dniem wolnym). Teraz już całkowicie poważnie i stanowczo - kibicuję praktycznie wszystkim biznesom, jakie powstały z inspiracji forum, i jakoś tak wychodzi, że równo obdzielam je swoimi skromnymi zamówieniami. Jednak gdyby nie to, że tylko w MS&S są pasujące mi fasonem i rozmiarem kaszkiety, a niebieska OCBD classic fit leży na mnie lepiej niż zamawiane na miarę, to już chyba zrezygnowałbym z dalszej współpracy. Szczególnie irytująca jest w tym kontekście propaganda płynąca z social media, do której i tak na szczęście dostęp mam z własnego wyboru ograniczony.
  27. 1 point
  28. 1 point
  29. 1 point
    śnieży w okolicy to i na zdjęciu
  30. 1 point
    Deszczowy początek roku. Alfred Sargent
  31. 1 point
  32. 1 point
  33. 1 point
    Co kto lubi, mi się akurat taki styl podoba - zdjęcie wykopane z forum, uważam że całkiem "królewsko" to wygląda
  34. 1 point
    Wychodzę tak szczupło w tej perspektywie, że od teraz wszystkie zdjęcia będą "nogami do przodu"
  35. 1 point
    SuitSupply - szara "havana"
  36. 1 point


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.