Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/2017 in all areas

  1. 14 points
    MTM CTShirts/poszetka.com kaszmir/osovski.pl wełna --> dół Berwick grain, ciemnoszara flanela, szelki Doleath
  2. 9 points
    Kilka dni temu, ale myślę że dobrych zdjęć nigdy za wiele w temacie. Na pierwszym zdjęciu z prawej strony Fabien Burnier z firmy Hermes - jakże bliskiej mojemu sercu Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  3. 9 points
  4. 8 points
    Witam wszytkich, to i ja się pochwale Pastowanie skończone to można pokazać - przepraszam jeśli komuś jakość zdjęć przeszkadza. Idąc od góry z lewej strony: - Loake Rookes - Shoepassion monki 579 - Meermin jakieś monki (groszkowa skóra, gumowa podeszwa) z ebay - Meermin Penny Loafers 101580 - COPPER ANTIQUE CALF: też z ebay - Bexley CANBERRA
  5. 8 points
    Lubię je z profilu...konkretny z lekko wyższą przestrzenią na palce i ładnie uformowanym podbiciem. YANKO
  6. 7 points
    Z... a nawet nie pamiętam z kiedy, ale na 100% z tego tygodnia
  7. 7 points
    Cienkie, ale cieple polo z dlugim rekawem, welna extra fine merino. Marynarka MTM, tkanina Loro Piana, houndstooth. Dwie wersje do wyboru: na i pod
  8. 5 points
  9. 5 points
    Dziś znowu knit szarmanta (zackroman brzmi dla mnie po prostu mniej estetycznie).
  10. 5 points
    Ostatni projekt na przykładzie Yanko 204
  11. 4 points
  12. 4 points
    Szykuje się coś fajnego Póki co robione na szybko zdjęcia z drugiej przymiarki. Kiedy marynarka będzie już skończona postaram się o lepszej jakości zdjęcia.
  13. 3 points
    Po takim zegarku wyskoczyć z Edox-em ciężka sprawa, ale co tam ...
  14. 3 points
    Oj Darku, dzięki, zwłaszcza od osoby która dla mnie wymiata na światowym poziomie w kaletnictwie, wcale nie słodzę w kontrze, to zresztą na tym forum każdy wie Co do zdjęć, ja je po prostu kocham wykonywać na równi z patynowaniem, jak coś to wal jak w dym, zawsze Ci pomogę by Twoje prace podbiły serca innych osób.
  15. 2 points
    Hehe, zapraszam, przy okazji pasek od @Pepo przed malowaniem u mnie
  16. 2 points
    Peugeot 402 Darl'mat ‘Special Sport’ z 1938
  17. 2 points
    Nie chodzi o to, że korek jest zły. Źle mnie zrozumiałeś. Korek musi być w butach i to jest jedną z największych zalet, a nie wad. Wadą natomiast jest to, podpodeszwa wewnątrz buta "fruwa" sobie luźno. Takie rozchodzenie się podpodeszwy od reszty elementów konstrukcyjnych jest po prostu niemożliwe w prawdziwym GYW i dlatego @Xune ma 100 % racji nazywając buty GYW szyte maszynowo klejonkami. Bez kleju te buty po prostu nie istnieją i nie można byłoby ich wyprodukować. Co innego w ręcznym GYW, gdzie odpowiednio nacina się podpodeszwę i zszywa ze sobą wszystkie warstwy. Blogi mają to do siebie, że są pisane na zasadzie "kopiuj-wklej". Komuś coś przyjdzie do głowy, będzie rozważał to teoretycznie i przeleje teorię na papier, nie interesując się tym jak wygląda to w praktyce. Co byś powiedział jakbym nagle zanegował (w niektórych przypadkach) sens stosowania prawideł w butach. Przecież tyle się o nich pisze, jakie super właściwości mają i że bezwględnie są konieczne. Uwierzyłbyś w to ? Moje osobiste zdanie jest takie, że buty szyte Blakiem biją na głowę te, szyte maszynowym GYW.
  18. 2 points
  19. 2 points
  20. 2 points
  21. 2 points
  22. 2 points
    Przegląd przedjesienny butów to dobra okazja na rodzinne zdjęcie. Skromna na razie kolekcja budowana w zasadzie w tym roku. Butów sportowych i kupionych zanim zainteresowałem się GYW nie preznetuję. Kolejno od góry: Loake Rimmer, Yanko 706 , Loake Petworth, Loake Lawrence Rząd saymych Loake, Heston, Buckingham, Strand, Taunton Yanko MTO, Yanko 435, Yanko 306, Barker for M&S
  23. 1 point
    @michau Trzeba pamiętać, że stare tweedowe marynarki to też stary (lub klasyczny, jak kto woli) angielski fason – ramiona raczej szerokie, długość słuszna (poniżej pośladków), z sporym zapasem w klatkę (tzw. krój "drape"). Jeśli wolisz mocno dopasowane ubrania i włoskie klimaty, to raczej nie dla ciebie – chyba że weźmiesz poprawkę (jak radzi kolega @bart87) i zejdziesz o jeden albo nawet dwa (trochę ryzykownie) rozmiary w dół. P.S. Nie pokazywałem się, bo jestem kiepskim fotografem. Może jednak przekonam żonę i pokażę jakąś marynarkę.
  24. 1 point
    @michau Ja kupiłem jedną marynarkę od pierwszego sprzedającego. Brałem rozmiar 46 (normalnie noszę 56) i okazała się około dwa rozmiary za duża. Na szczęście na próbę postanowiłem zamówić dość tanią i wysłużoną marynarkę także nie ma czego wiele żałować.
  25. 1 point
    Mało, że zazdroszczę Ci talentu do patynowania i to na lvelu światowym, to jeszcze te zdjęcia. Za każdym razem mnie rozkładają na łopatki. Chyba muszę się zgłościć na krótkie szkolenie.
  26. 1 point
  27. 1 point
    Fraki RTW w Royal Collection w CH Klif w Warszawie. Czy tegoroczny Sylwester będzie we frakach a nie w smokingach?
  28. 1 point
    Dorzucę jeszcze trzeci argument - tkanina może super ekstra, ładnie wygląda, ale to nadal nasz zwyczajny Bytom z ich krojami i konstrukcją. IMO fajne value for money masz kupując tam za 6 stów. Za prawie 2k więcej - oj nie... Szczególnie że jeśli Bytom już raczy wykorzystać trochę płótna czy włosianki to chwali się tym w opisie produktu - a przynajmniej tak było dotychczas.
  29. 1 point
    Nie warto. Wcześniej czy później go przecenią. Poza tym garnitur brązowy to ryzykowna sprawa; mało komu pasuje.
  30. 1 point
    Serdecznie dziękuję Kolegom za błyskawiczną pomoc.
  31. 1 point
    Ja się zastanawiam, co kolegów pchnęło, żeby w ogóle wybrać się na ten film do kina?
  32. 1 point
    Zabawa się zaczyna, na dobry początek struś od @eye_lip : Będzie komplet :
  33. 1 point
  34. 1 point
    Dwa ostatnie dni bez filtrów. Dzisiaj rządzi deszcz i Holmesy
  35. 1 point
    W Pracowni pojawiają się pierwsze buty "z półki". Buty takie mogą stanowić bazę przymiarkową i jeżeli okazałoby się, że po zakupie potrzebne byłyby większe korekty (obojętnie w których miejscach), to może powstać nowa para butów, już po modyfikacjach. W przypadku butów patynowanych, istnieje możliwość pewnych korekt w zakresie wybarwienia. Nie musi to być wersja finalna. Poniżej buty w rozm. 42
  36. 1 point
    Piątunio. Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  37. 1 point
    CS jesień Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  38. 1 point
    Deszczowe loafersy i słoneczny kordowan... takie buty.
  39. 1 point
    AS- zlewające się z jesiennymi liśćmi.
  40. 1 point
  41. 1 point
    Co powiecie o efekcie który osiągnąłem? Mi się podoba, trochę mi przypomina podkręcone zdjęcia kosmosu ale pokazałem to dziewczynie i siostrze i obie jednogłośnie (niezależnie) powiedziały, że obrzydliwe, a wy co sądzicie?
  42. 1 point
  43. 1 point
    Koledzy @Avallach oraz @szewc24.pl jako jedyni podjęli wyzwanie w tym konkursie-zabawie forumowej. Oddanie pola przez innych potencjalnych zawodników pozbawiło komisję konkursową roboty Gratuluję zwycięzcom! pozdrawiam Damian
  44. 1 point
    Skromna, ale wystarczająca Od lewej i od góry: Meermin (Elton, 11 UK), Meermin (Olfe, 11 UK), Meermin (Hiro, 11 UK), Alfred Sargent (J.Crew) (87, 10,5 UK), Berwick 242 (9,5 UK). Yanko 776 (915, 11 UK), Alfred Sargent Moore (724, 11 UK), Alfred Sargent (AFPOS, 724, 11 UK) Piccadilly, Yanko (MTO) (915, 11 UK). Tylko jedne trzewiki, bo nie lubię butów za kostkę. Zakładam je tylko w dni prawdziwej niepogody. Dla uzupełnienia opisu, kilka słów na temat skór cholewkowych i kopyt: zdecydowanie z najlepszej skóry wykonane są AS Moore - skóra jest miękka i dobrze się prezentuje, nie powstają nieestetyczne załamania. Podobnie jest z monkami wyprodukowanymi dla J.Crew - skóra bardzo ładnie się łamie, buty wygodne od samego początku (jest to w dużej mierze zasługa dobrego rozmiaru - buty pasują jak ulał, dlatego składam podziękowania dla kolegi @Tanatos70, który mnie dobrze doradził). Piccadilly mimo, że wykonane z bardzo podobnej skóry nie złamały się tak ładnie i potrzebowały trochę rozchodzenia. Skóra Yanko 776 jest dość wyraźnie apreturowana, jednak ładnie się prezentuje i w dodatku bardzo łatwo można uzyskać na niej piękne lustro. Skóra Yanko z MTO jest niestety słaba. Nie chłonie dobrze kosmetyków, brzydko się łamie (zrobiło się mnóstwo pajęczynek). Na plus to, że nie potrzebowała rozchodzenia. Wszystkie skóry Meermina oceniam jako twarde, ale rekompensujące to ładnym łamaniem się. Skóra Berwicków jest przyzwoita. Jest dość cienka i przyjemnie elastyczna. Poza tym pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, gdy na początku buty dość istotnie uwierały, by później rozciągnąć się tak, by stać się luźne. Co do kopyt - 915 jest dość obszerne w palcach, natomiast dość wymagające w podbiciu (chociaż para MTO na podeszwie York ma więcej miejsca w podbiciu niż druga para na tym samym kopycie). Kopyto 724 od AS jest trochę dłuższe, trochę węższe w palcach i trochę luźniejsze w podbiciu. Olfe jest podobne rozmiarowo do 915 - jest tylko minimalnie mniej miejsca w palcach, natomiast podbicie i długość wypadają bardzo podobnie. Elton (kopyto, które podoba mi się najmniej) ma w stosunku do Olfe obszerniejsze podbicie, jest natomiast trochę węższe w palcach. Hiro natomiast na długość i szerokość jest bardzo podobne do Olfe. Podbicia nie oceniam, bo są to derby; jednak przyszwy schodzą się bez problemu. Niestety nie wiem na jakim kopycie wykonane są trzewiki, ale bardzo wyraźnie odstają rozmiarem od reszty (aż półtora rozmiaru w dół). Trzy pary w ujęciach na nogach: (proszę wybaczyć spodnie)
  45. 1 point
    Garnitur: Suitsupply Traveller Havana Koszula: Suitsupply Krawat: Poszetka.com Poszetka: Poszetka.com
  46. 1 point
    Zbliża się zima, więc przedstawiam swoje jesienno-zimowe obuwie za kostkę. Górny rząd od lewej: Meermin 101477, Yanko 525OH Cambridge Cuero, Vass MTO Dolny rząd od lewej: Crockett & Jones Tetbury, Loake Pimlico, Church's Devon Poniżej krótki opis butów. Niezbyt usystematyzowany, raczej zbiór luźnych przemyśleń i wrażeń. Na wzór bloga Shoegazing za "wzorcowe" kopyto uznaję Loake Capital. Na moje stopy kopyto Capital bardzo dobrze pasuje w rozmiarze 7 UK. 1. Loake Pimlico, kopyto Capital 7 UK Ładne, klasyczne kopyto. Jak już wspomniałem, rozmiar 7 UK na tym kopycie jest dla mnie dobrze dopasowany. Same buty określiłbym jako przeciętne - przeciętnej jakości zamsz i wykonanie, przeciętna wygoda... Ogólnie to nawet je lubię, fajne casualowe obuwie na wycieczki, czy na złą pogodę ale zdecydowanie lepiej kupować je na przecenach. 2. Yanko 525OH Cambridge Cuero, kopyto 960 7 UK Kopyto dosyć toporne i obszerne. Mam je w rozmiarze 7 UK, ale wydają się być o pół a może i cały rozmiar większe od Capital. Teraz zapewne brałbym pół rozmiaru mniejsze. Do ubrań casualowych to kopyto jest OK, ale do garniturów wydaje mi się zbyt toporne. Skóra średnio mi się podoba, ale całkiem ładnie się patynuje i dobrze przyjmuje kosmetyki. Niezbyt dobre haczyki. Podeszwa York. Buty są bardzo wygodne, rozchodzenie nie było długie ani uciążliwe. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu, ale jednak ceny regularne wydają mi się trochę za wysokie, wydaje mi się że dobrze jest czekać na promocje. Aha, firmowe sznurowadła były naprawdę paskudne, te na zdjęciu to sznurowadła Saphir. 3. Meermin 101477, kopyto Hiro 7,5 UK Kopyto jest klasyczne w kształcie, ale również odrobinę toporne (choć znacznie mniej niż 960 Yanko), mnie się podoba ale w porównaniu do kopyt z wyższej półki trochę mu brakuje. Jest to kopyto dosyć "trudne", wąskie i nie na szerokie stopy. Rozmiar 7,5 UK wydaje się odpowiadać rozmiarowi 7 kopyta Capital. Przepiękna miękka i gruba skóra lamy w kolorze ciemnej czekolady, wspaniale się starzeje i świetnie przyjmuje kosmetyki. Proces rozchodzenia trwał bardzo długo i był bolesny. Teraz buty są dosyć wygodne, ale do ideału też trochę brakuje. Podeszwa to Meerminowa imitacja Dainite, niestety zauważalnie sztywniejsza i mniej wygodna niż oryginał. Po trzech sezonach (od jesieni do wiosny) intensywnego użytkowania w jednym z butów odpadł flek. Za kilkadziesiąt złotych naprawił to niezrównany @szewc24.pl, innych oznak zużycia butów nie zauważyłem. Haczyki dużo ładniejsze lepsze niż Yanko. Według mnie warte ceny regularnej. 4. Church's Devon, kopyto 107 7 UK Kopyto bardzo oldschoolowe, trochę "dziobakowate" i wydaje mi się podobne do kopyta vintage'owych Tricker's które prezentował na forum @Tanatos70. Nie każdemu się spodoba, sporo zyskuje po przyciemnieniu nosków, to trochę wizualnie je "odchudza". Ten model butów jak i kopyto został jakiś czas temu wycofany ze sprzedaży. Rozmiar 7 UK odpowiada 7UK Capital. Buty wygodne od pierwszego założenia, bardzo starannie wykonane, świetna jakościowo (na ile potrafi to ocenić taki laik jak ja) skóra. Gruba "firmowa" (duży napis Church's) gumowa podeszwa, bardzo casualowa i trochę obciachowa, ale sprężysta i wygodna. Ogólnie jestem zadowolony z tego zakupu, szczególnie że zapłaciłem za nie jedynie 150 euro. 5. Crockett & Jones Tetbury, kopyto 348 7 UK Kopyto "agresywne", wydłużone i mocno taliowane, delikatny "chisel". Według mnie wygląda świetnie ale nie każdemu się podoba. Buty są sporo dłuższe od kopyta Capital, mimo to noszę ten sam rozmiar i nie chciałbym mniejszych ani większych - leżą na moich stopach świetnie. Bardzo dobrze wykonane. Niesamowita skóra - gruba, mięsista, w połączeniu z podeszwą Dainite i krojem (chukka) butów zapewniają wygodę i to od pierwszego założenia- pojawiało się na forum twierdzenie że klasyczne buty nigdy nie są wygodniejsze od sneakersów - dla mnie te buty są tego zaprzeczeniem. Żadne New Balance, czy inne "adidasy" nie są dla mnie wygodniejsze od Tetbury. Moje ulubione buty, warte swojej ceny. 6. Vass MTO, kopyto F 7 UK Przepiękne, klasyczne kopyto. Jak dla mnie ideał kopyta z zaokrąglonym noskiem - fantastyczny kształt. Rozmiar 7 UK mniej więcej odpowiada 7 UK Capital. Rewelacyjne wykonanie, skóra piękna ale trochę sztywna - buty potrzebowały trochę czasu zanim stały się wygodne. Podeszwa to pojedynczy Dainite, bardzo sobie ją chwalę. Same buty to MTO według mojego pomysłu i ... może to zabrzmi nieskromnie ale to chyba najładniejsze trzewiki jakie w ogóle kiedykolwiek widziałem (wliczając w to zdjęcia różnych instagramowych cudeniek) Zdecydowanie warte swojej ceny.
  47. 1 point
    Na pewno nie są to zdjęcia na miarę tego wątku i moich możliwości, ale dziś spontanicznie zrobiłem mały porządek w butach, stąd też foto. Od góry od lewej wężykiem (z pamięci): T.Januszkiewicz Cordovan no8, Crockett and Jones Tetbury, Alfred Sargent Hannover, Loake Fairford, Markowski Balmoral Boots, Alfred Sargent Radwell, Loake Taunton, Ducker and Son (Alfred Sargent), Alfred Sargent Hadleigh, Crockett and Jones Greenwich, Crockett and Jones, Edward Green, Barker Black, Alfred Sargent, T.Januszkiewicz Cordovan Balmoral oxford, A.Testoni, Carmina, Crockett and Jones Devon 7 vintage, Yanko Navy Cordovan oxford, Edward Green Inverness, Alfred Sargent Moore, Yanko Oxford, Churchs
  48. 1 point
    @Zajac Poziomka może nie blisko ideału jak z linku powyżej, ale oto moja skromna kolekcja: Od lewej z góry: Barker Lambourn x2, Yanko, Wittchen Crownhill Shoes (Liepzig), Decathlon, Gino Rossi Shoepassion: 577, 554, 591 Shoepassion: 544, Wittchen, Barker Lambourn Detale poniżej: Shoepassion 544 - wiek ok. 1 rok, znakomite woły robocze. Wittchen - 5-6 lat, podeszwa klejona, fabrycznie podzelowana, również znakomite woły robocze pierwsze `lepsze` buty. Barker Connor - ok. 2-3 lata, znalezione na Zalando. Shoepassion 577 - ok. 2 lata, pierwsze buty tej marki. Shoepassion 554, ok 1-2 lata. Shoepassion 591, ok. 1-2 lata. Crownhill Shoes, 1 rok. Dzisiaj bym ich nie kupił tylko z uwagi na kopyto, raczej pojechałbym do Stargardu i zobaczył Yanko. Decathlon - 1 rok, typowy zapychacz (tzw. placeholder). Może w końcu kupię coś lepszego Na razie sprawują się nadspodziewanie dobrze: Gino Rossi, 3-4 lata (?). Bardzo wygodne, ale nie zawsze tak było. Rzemyk nie obchodzi przez cały but. Na jakość nie mogę narzekać. Barker Lambourn Cherry. Kupione na Zalando po okazyjnej cenie, ale dzisiaj wziąłbym zamiast nich Yanko lub poszukał Chukka Boots. Za dużo tych trzewików. Barker Lambourn Cedar, 3-4 lata, kupione na Zalando za ok. 410 zł w przeciwieństwie do powyższych te bym zostawił. Yanko - ok. 4-5 lat. Nic dodać, nic ująć. Teraz wolałbym jednak wersję z haczykami do wiązania Wittchen, ok. 5 lat. Najbrzydsze buty, dodatkowo z gumką w okolicach przyszwy. Praktycznie ich nie noszę i czekam na większy budżet by w ich miejsce kupić oksfordy Shoepassion.
  49. 1 point
    Dzisiejszy występ w Pytaniu na sniadanie. http://pytanienasniadanie.tvp.pl/33462342/urok-meskiej-siwizny
  50. 1 point


  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.