Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.07.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
  2. 4 punkty
    Teraz dopiero doceniam szersze nogawki:
  3. 4 punkty
  4. 2 punkty
  5. 2 punkty
  6. 1 punkt
    Dzięki! Takie trochę "poor man's Dover"
  7. 1 punkt
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
    Czegoś podobnego jeszcze na rynku nie widziałem. Dobrze żeby informacja dotarła do wszystkich osób które do tej pory robiły zakupy w Sartolane. Sartolane obniżyło cenę portfela z suwakiem. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt że zwracają wszystkim dotychczasowym klientom którzy kupili ten właśnie model, dwukrotność różnicy w postaci bonu na kolejne zakupy: https://www.facebook.com/sartolane/photos/a.733348580012032.1073741833.687373024609588/1759610314052515/?type=3&theater Teoretycznie tylko 40 zł, a w dodatku do wydania w ich sklepie, ale biorąc pod uwagę że wychodzi z tego jakiś 25-30% rabat na kolejny portfel albo pasek, to już zawsze coś.
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    Więcej zdjęć i opis butów tutaj:
  13. 1 punkt
    Buty maja za sobą 2 godziny na nogach i krótki 3 km spacer. Póki co są całkiem wygodne, otarć brak. Podeszwa w butach szytych Blake Rapid jest na początku o wiele wygodniejsza od GYW, bardziej sprężysta i mniej sztywna. Póki co jestem bardzo zadowolony z zakupu. Zdjęcia z terenu:
  14. 1 punkt
    Buty po użyciu renowatora i bardzo delikatnym (dwie cieniutkie warstwy) nawoskowaniu nosków. Skóra wygląda już całkiem normalnie i nie sprawia wrażenia przesuszonej.
  15. 1 punkt
    Obiecany drugi post. Najpierw kilka słów o wysyłce - buty zamówiłem 6 lipca, dziś rano (11 lipca) były u mnie. Dostałem na mail link do śledzenia przesyłki, buty zostały wysłane ze Szwecji za pomocą Post Nord, dostarczył mi je kurier DPD. Do wysyłki nie mam żadnych zarzutów, wszystko odbyło się wzorowo. Co do samych butów, to najpierw wrzucę fotki a następnie opiszę swoje pierwsze wrażenia. Zdjęcia robione Iphonem 5s, bez żadnego retuszu, filtrów itp. Niestety nie jestem takim dobrym fotografem jak @eye_lip, wybaczcie mi więc jakość Buty prosto po wyjęciu z pudełka, jedynie przymierzone, przed potraktowaniem jakimikolwiek kosmetykami. Rozmiar Buty, jak i pozostałe włoskie marki które posiadam (Doucal's, Scarosso) mają zawyżoną rozmiarówkę. Normalnie noszę buty 41-41,5 EU lub 7-7,5 UK (w węższych w palcach butach jak np. AS na kopycie 109 czy Meermin Hiro większy rozmiar), tutaj zamówiłem rozmiar 40,5 i wydaje się być idealny. Wygląd Bardzo podoba mi się głęboki, ciemnobrązowy kolor skóry z wykończeniem typu "burnished". Kolor podobny do koloru moich C&J Lowndes. Bardzo ładna poszeszwa! Same buty mają bardzo zgrabne kopyto i jeżeli chodzi o wygląd nie za bardzo mam się do czego przyczepić. Wykonanie Buty wykonane starannie, nie oglądam butów pod lupą ale po pobieżnym obejrzeniu nie mam się do czego przyczepić. Sprawiają wrażenie butów z raczej wyższej niż niższej, czy średniej półki. Na pewno są wykonanie staranniej od np. Loake 1880. Sam "apron" (szew z przodu) też robi bardzo dobre wrażenie. Skóra Nie jestem specem od skór, ale w mojej ocenie laika skóra jest dobrej jakości. Dosyć gruba, miękka i ładna ale... tu pojawia się pierwszy zgrzyt. Zamówiony przeze mnie model Biella został jakieś 2 lata temu zastąpiony modelem Biella II - podejrzewam, że w związku z tym buty które otrzymałem mają 2 lata albo więcej. Skóra jest trochę przesuszona, co zresztą widać na zdjęciach. Ale byłem na to przygotowany. Buty zostały potraktowane renowatorem Saphira, później wkleję zdjęcia tego jak wyglądają po potraktowaniu ich kosmetykami. Wygoda Uzupełnię za jakiś rok Podsumowanie Póki co jestem zadowolony z zakupu. Buty sprawiają dobre wrażenie, są ładne, starannie wykonane, a sam zakup i wysyłka odbyły się bez żadnych problemów. W cenie 255 euro wydają się być bardzo dobrym zakupem. Za wcześnie jeszcze, żeby pisać o jakości ale na pierwszy rzut oka sprawiają wrażenie wyższej półki niż Loake 1880... czy są warte ceny regularnej? Na razie na to pytanie nie odpowiem, zobaczę jak będzie z wygodą butów i jak będą się starzeć.
  16. 1 punkt
  17. 1 punkt
    Nowa poszetka to istne cudo! Mam nadzieje że wysyłacie do USA.
  18. 1 punkt
    Cóż mogę powiedzieć.. wielkie podziękowania dla Marcina który po raz kolejny zorganizował bezinteresownie wspaniałą akcję. Moje AS właśnie dotarły, fantastyczna jakość skóry cholewki, podeszwa, kopyto i detale. W tej cenie to jak 6 w totka. Są to już chyba moje 7 ASy i jestem bardzo zadowolony. Kolor skóry jest niesamowity, mięsista, lekko patynowana. Dzięki!
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
  23. 1 punkt
    Espadryle (zwłaszcza we wzory) i krawat to faktycznie trudne połączenie. Faktem jest też jednak przewiewność i wygoda użytkowania w gorące dni. Zainspirowany serią ostatnich zestawów @Beny23(mnie jednak coś w nich zgrzyta) poszukałem innych. Zestawiłem dla porównania zdjęcia @Beny23 i @shuhei_nishiguchi z profilu instagramowego. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Rezygnacja z krawata, luźne spodnie i podkoszulek oraz miękki kapelusz wg mnie dużo lepiej wpisują się w styl wymuszony przez espadryle. Cały zestaw jest w bardzo swobodny i jednocześnie w jakiś sposób klasycznie elegancki. Oczywiście dla @Beny23brawa za śmiałą propozycję!
  24. 1 punkt
    Witajcie, Zgodnie z zapowiedziami prezentujemy wam pierwsze spodnie wykonane z letniej kolekcji Vitale Barberis Canonico, tkanina to oczywiście 100% Wełna 120s. Wykończenie spodni w najwyższym standardzie, co do elementów dodatkowych takich jak guziki na szelki, mankiety itd wg. starych zasad, które są wam dobrze znane Jeszcze dzisiaj spodnie będą dostępne w preorderz`e tutaj: http://www.benevento.pl/33-preorder PS. Przepraszamy za jakość zdjęć ale spodnie chcieliśmy wam jak najszybciej zaprezentować z przyczyn nadejścia wysokich temperatur . Profesjonalne zdjęcie będą na sklepie do tygodnia czasu.
  25. 1 punkt
    Postanowiłam troszkę napisać o nas, jak to wygląda od kuchni, ponieważ rzeczywiście mało może o nas państwo wiecie, dlatego bierzemy udział w targach, gdzie rozmawiamy o tym jak pracujemy, o naszej historii itd. W zwykłej codzienności nie ma na to możliwości, zajmujemy się bieżącymi sprawami i planujemy przyszłe. Klient podchodzi do nas, jak do full profesjonalnego sklepu i ma do tego prawo, czasem więc pomyłka z naszej strony, niedopatrzenie itp są przyjmowane z wielkim zdziwieniem, w większości przypadków jednak mamy wielkie wsparcie i raczej klienci trzymają za nas kciuki, abyśmy rozwinęli na tyle nasze przedsięwzięcie, by można było z niego korzystać z dumą i zadowoleniem, jako produkt w pełni Polski, bez zaangażowania obcego kapitału itp. Jesteśmy firmą rodzinną i od ponad 25 lat szyjemy spodnie, jednak pomysł na stworzenie marki własnej, wprowadzenie sprzedaży online, jako głównego sposobu dystrybucji i komunikacji to pomysł rzeczywiście dwóch osób, właścicieli firmy, jedną z tych dwóch osób jestem ja, czyli Kasia, która tutaj z panami dyskutuje. Do dzisiaj robimy większość rzeczy sami we dwójkę, oprócz szycia oczywiście, a to znaczy, że obsługa sklepu, przygotowanie produkcji, planowanie, realizacja zamówień, marketing itd itd jest w rękach w zasadzie dwóch osób. Oczywiście czujemy, że już czas na zmiany, potrzebujemy pracowników, ale to też nie jest proste. Wiedzę o naszej branży, o produkcie trzeba przekazać, to nie jest łatwe, a my sami podnosimy poprzeczkę wysoko, może czasem zbyt wysoko. Dlatego czasami coś nam umknie w kwestiach emaili, uwag do zamówień itp. A muszę zaznaczyć, że przyjęliśmy filozofię wielkiej otwartości w kwestii przyjmowania zamówień i panowie, którzy zamawiali już doskonale wiedzą o czym piszę Chodzi tu o zmiany wymiarów o kilka milimetrów według próśb klientów, szycie dodatków według wymagań, także wiele rzeczy robimy, często w tej samej jeszcze cenie, byle klient był zadowolony, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że tym wygrywamy. Jeśli chodzi o samą obsługę sklepu internetowego jak i samo jego funkcjonowanie, to staramy się je poprawiać, wdrażamy nowości, np system sklepu od października jest nowy, co również związane jest z tym, że pewne rzeczy trzeba na bieżąco poprawiać. W najnowszej wersji sklepu nie ma możliwości np. dodania nr listu przewozowego, a zapewniano nas, że takowy będzie. W tej chwili wdrażamy program, który nam to umożliwi. Jak to w nowych firmach z kapitałem własnym bywa, wszystko jest kwestią inwestycji, codziennie stoimy przed wyborami typu, dodać nowe tkaniny, wzory, czy zainwestować w silnik sklepu i jego funkcjonowanie, a najlepiej byłoby zatrudnić od razu 10-ciu wykwalifikowanych pracowników, ale wszystkiego mieć nie możemy, stopniowo dochodzimy do celu. Przyjmując wszelkie państwa komentarze, dodam, że plany mamy dalekosiężne i bardzo ambitne, a od siebie wymagamy najwięcej. Natomiast cieszy nas fakt, że doceniacie nasz produkt, że widzicie jego jakość, bo tego zawsze byliśmy pewni i od tego wszystko się zaczęło. Ps. Za wsparcie i pozytywne opinie, którymi panowie chcą się dzielić bardzo dziękuję. Pozdrawiam Katarzyna Fulara Co-founder, Creative Director www.benevento.pl


  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi nowościami i informacjami?

    Zapisz się
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.